تغییر نام توییتر به X رسما در حال انجام است، لوگوی جدید بدون پرنده فاش شد

سرعت حرکت برای جایگزینی طلسم و وب‌سایتی که برای مدت طولانی آن را نمایندگی می‌کرد، همچنین با اعتراض تحلیلگران امنیتی مانند ESET همراه شده است. جیک مور، که معتقدند کاربران را برای حملات فیشینگ آماده می کند. با این حال، ماسک دارد نشان داد که تبدیل توییتر به X تا زمانی کههمه پرنده ها رفته اند“.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه




منبع: https://www.notebookcheck.net/Twitter-rebrand-to-X-is-officially-underway-new-bird-free-logo-revealed.736192.0.html

همچنین ظاهراً این غول تغییر نام تجاری X Corp را با داشتن “لوگوی توییتر” جدید مشخص کرده است. ایکس به رنگ سفید روی پس‌زمینه تیره، در کنار ساختمان شرکتی سانفرانسیسکو. این تصویر قبلاً جای خود را در نسخه دسکتاپ سایت رسانه های اجتماعی با یک تبدیل مشابه برای بقیه قالب های آن باز کرده است.

توییتر (با عرض پوزش، X) مدیر عامل شرکت لیندا یاکارینو واکنش ها برای تغییر، به مفهوم گسترده ماسک از پلتفرم به عنوان یک اشاره کنید.میدان شهر جهانی“، و همچنین به پتانسیل آن برای تبدیل شدن به پاسخ بین المللی به راه حل هایی مانند وی چت، که خدمات مالی و پیام رسانی را در یک برنامه ترکیب می کند؛ مالک شرکت حتی به ترجیح آنچه که در گذشته توییت نامیده می شد، اشاره کرده است تا تبدیل به “ایکس” بجای.

نام تجاری مجدد در حال انجام دقیقاً با مثبت جهانی در میان کاربران پلتفرم مورد نظر تا کنون مواجه نشده است. برای مثال، بسیاری متوجه شده اند که آنها را از دست خواهند داد پرنده ابی، که نسخه فعلی آن بر اساس تصویری است که به شکلی در اطراف وجود داشته است از سال 2006.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6531 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

خرید Samsung Galaxy S21 FE به توییت “x” در از آمازون