نوار صوتی مقرون به صرفه TCL Alto 8 Plus با Dolby Atmos به 99 دلار کاهش می یابد

Walmart دارای نوار صوتی مقرون به صرفه TCL Alto 8 Plus با Dolby Atmos به قیمت 99 دلار آمریکا است (تصویر: TCL)
Walmart دارای نوار صوتی مقرون به صرفه TCL Alto 8 Plus با Dolby Atmos به قیمت 99 دلار آمریکا است (تصویر: TCL)

به عنوان مثال، TCL Alto 8 Plus، که دارای راه اندازی 3.1.2 کانال است و با یک ساب ووفر بی سیم اختصاصی ارائه می شود، در حال حاضر با قیمت 99 دلار آمریکا قابل خریداری است. والمارت. در زمان نگارش این مقاله، نوار صوتی 39 اینچی کماکان برای ارسال رایگان در دسترس است، اما می‌توان آن را در مکان‌های بی‌شماری در سراسر ایالات متحده در انبار یافت. علاوه بر این، این قرارداد نوار صوتی 99 دلار آمریکا یا 50 درصد صرفه جویی ارائه می دهد، و شکست می خورد. قیمت تورم آمازون برای TCL Alto 8 Plus با اختلافی حتی بیشتر.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Budget-friendly-TCL-Alto-8-Plus-soundbar-with-Dolby-Atmos-drops-to-US-99.702477.0.html

برخلاف بسیاری از ساندبارهای مقرون به صرفه در این محدوده قیمت، TCL Alto 8 Plus به پورت های HDMI 2.0 مجهز شده است که از گذر 4K پشتیبانی می کند، اما سیستم صوتی را می توان از طریق یک کابل نوری معمولی به تلویزیون نیز متصل کرد. در هر صورت، لطفاً توجه داشته باشید که عملکرد Dolby Atmos این سیستم بلندگوی مقرون‌به‌صرفه نمی‌تواند با رقبای بالارده فوق‌الذکر رقابت کند، اما بدون شک ارتقاء قابل‌توجهی نسبت به بلندگوهای یکپارچه کوچک اکثر تلویزیون‌های مدرن است. با توجه به تخفیف شدید، این یکی از بهترین معاملات نوار صوتی است که در حال حاضر موجود است.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

نوارهای صوتی سطح بالایی مانند Sennheiser Ambeo می توانند صحنه صدای چشمگیری را ارائه دهند که قطعاً می تواند با تنظیمات بلندگوهای سینمای خانگی سنتی رقابت کند. اما برای بسیاری از مصرف کنندگان، صرف مبلغ چهار رقمی از پولی که به سختی به دست آورده اند، به سادگی امکان پذیر نیست. خوشبختانه، برندهای متمرکز بر بودجه مانند TCL در ارائه نوارهای صوتی بسیار مقرون به صرفه تر Dolby Atmos تخصص یافته اند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

TCL Alto 8 Plus پس از تخفیف 50 درصدی نسبت به MSRP رسمی خود در Walmart، به یکی از ارزان‌ترین نوارهای صوتی با قابلیت Dolby Atmos در بازار تبدیل شده است و انتخاب بسیار معقولی برای شکارچیانی است که می‌خواهند کمتر هزینه کنند. بیش از 100 دلار آمریکا برای ارتقای سینمای خانگی آنها.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک