نمونه مهندسی Nvidia Titan RTX Ada به صورت آنلاین با 48 گیگابایت VRAM GDDR6 مشاهده شد

با این حال، انویدیا از چشم انداز احیای خط تایتان دست برنداشته است. مانیفست حمل و نقل در برو جلو (H/T Wccftech) یک کارت گرافیک عجیب و غریب را نشان می دهد که از ایالات متحده به هند منتقل می شود. با عنوان PG137 EB2 SKU0000، 48 گیگابایت VRAM را در یک گذرگاه 384 بیتی بسته بندی کرد. همانطور که قبلا توسط Kopite7kimi تایید شده است، نام رمز و مشخصات با Ada RTX Titan یکسان است. همچنین، نام “EB2” تایید می کند که یک نمونه مهندسی است، که می تواند توضیح دهد که چرا به جای GDDR6X از حافظه GDDR6 استفاده می کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

خرید کنید NVIDIA GeForce RTX 4090 Founders Edition در آمازون

نمونه مهندسی Nvidia Titan Ada (تصویر از طریق Volza)
نمونه مهندسی Nvidia Titan Ada (تصویر از طریق Volza)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Nvidia-Titan-RTX-Ada-engineering-sample-spotted-online-with-48-GB-of-GDDR6-VRAM.688589.0.html

کارت گرافیک Titan RTX Ada انویدیا چندی پیش برای دوربین لبخند زد. طراحی چهار شیار و خنک‌کننده بیش از حد آن بسیار دیدنی بود، اما دیدن آن در طبیعت عملاً غیرممکن است زیرا در قفسه‌بندی قرار داشت. علاوه بر این، GeForce RTX 4090 در حال حاضر یک نیروگاه است، و برای Nvidia منطقی نیست که جانشین خود را عرضه کند، حتی زمانی که چندین نقطه بالقوه خرابی با دو اسلات 12VHPWR داشته باشد.

همانطور که توسط مانیفست حمل و نقل اخیر تأیید شده است، انویدیا همچنان می تواند کارت های گرافیکی ظاهراً مخفی شده Titan RTX Ada خود را در هند آزمایش کند. اسم رمز آشنا PG137 EB2 SKU0000 و 48 گیگابایت GDDR6 VRAM را داشت.