معرفی مجدد هدست های سری واقعیت اپل برای WWDC 2023 برنامه ریزی شده است


یک اپل «واقعیت»  ارائه دادن.  (منبع: آنتونیو د روزا)
رندر “واقعیت” اپل. (منبع: آنتونیو د روزا)

گفته می شود که اپل افتتاحیه هدست واقعیت ترکیبی خود را در مارس 2023 عرضه خواهد کرد. با این حال، به گفته یک خبرنگار مشهور فناوری، این برنامه ها اکنون شکست خورده اند و غول کوپرتینویی به معرفی سخت افزار نسل اول در طول سالانه خود رضایت خواهد داد. در عوض کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) در ژوئن. سپس دوباره، ممکن است این گزینه بهتر باشد.

به نظر می رسد مارک گورمن، مشارکت کننده مشهور فناوری بلومبرگ، دلایلی برای این باور داشت که اپل جدیدترین، غیرمعمول ترین (و احتمالاً پرخطرترین) محصول خود را در سال 2018 معرفی خواهد کرد. مارس یا احتمالاً آوریل 2023. با این حال، غول کوپرتینویی اکنون ظاهراً تا WWDC 2023 منتظر خواهد ماند تا نسل اول هدست واقعیت ترکیبی را عرضه کند.

بنابراین، شرکت کنندگان کنفرانس ممکن است اولین کسانی باشند که در معرض “تمام مشخصات دستگاه“در ژوئن سال جاری. تاخیر شایعه شده – احتمالا تنها یکی از آخرین موانع در مسیر اپل برای ورود به بازار MR – هنوز می تواند در “واقعیت“نفع خط.

اگر نسخه افتتاحیه آن واقعاً سرفصل WWDC 2023 باشد، مخاطبان آن حداقل کسانی هستند که تمایل دارند روی نرم افزاری کار کنند که موفقیت آن ممکن است به آن بستگی داشته باشد.

همچنین گفته می شود اپل در حال حاضر پیشرفت بیشتری در این زمینه داشته است. ظاهراً، نسل اول هدست واقعیت ممکن است به اندازه کافی قدرتمند و دقیق باشد که از حرکات یا رفتارهای کاربر مانند تایپ هوا پشتیبانی کند، و بنابراین ممکن است حداقل یک محصول طرفدار مصرف کننده باشد تا یک دستگاه اکوسیستم معمولی.

یک HP Reverb G2 بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-Reality-series-headset-launch-re-scheduled-for-WWDC-2023.696023.0.html