معامله | گوشی هوشمند مقرون به صرفه Google Pixel 6a در آمازون 33 درصد کاهش یافت

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-Google-Pixel-6a-budget-smartphone-marked-down-by-33-on-Amazon.673958.0.html

غول تجارت الکترونیک از سیاتل در حال حاضر Google Pixel 6a را با SoC کارآمد Google Tensor و 6 گیگابایت حافظه تنها با قیمت 299 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می رساند. این معامله برای هر سه نوع رنگی گوشی هوشمند ارزان قیمت Android – Charcoal، Chalk و Sage زیبا اعمال می شود. این دستگاه همچنین به 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یکپارچه غیر قابل مصرف مجهز شده است و این واحد قفل کارخانه باز شده با تمام اپراتورهای تلفن همراه بزرگ ایالات متحده سازگار است. مهمتر از همه، تخفیف 150 دلاری فعلی آمازون با قیمت بسیار فریبنده جمعه سیاه Google Pixel 6a مطابقت دارد.

ما چند ماه پیش Google Pixel 6a را بررسی کردیم و در میان چیزهای دیگر، صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED روشن این گوشی هوشمند از جمله عملکرد عملی همیشه روشن را تحسین کردیم. ما همچنین پردازنده سریع، گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین تنظیمات دوربین دوگانه با عملکرد خوب را دوست داشتیم. کاربران مقرون به صرفه همچنین از این واقعیت خوششان می آید که گوگل قول داده پنج سال به روز رسانی امنیتی را برای این گوشی مقرون به صرفه ارائه کند. با قیمت 299 دلار آمریکا، این معامله یک انتخاب عالی برای خریداران احتمالی در این بخش قیمتی خاص است.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1431 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.