بررسی Poly Voyager Focus 2: هدست تجاری توانا با چندین ویژگی QoL

Poly Voyager Focus 2 به عنوان یک هدست توانمند با چندین ویژگی کیفیت زندگی برای همکاری VoIP در نظر گرفته می شود و در عین حال برای رها کردن غیررسمی موسیقی نیز تقریباً کافی است. انتظارات در زمینه های دیگر باید تعدیل شود.

Poly Voyager Focus 2 برای پاسخگویی به مشاغل حرفه ای ساخته شده است که به ارتباطات صوتی قابل اعتماد چه در محل کار و چه در حال حرکت نیاز دارند. این هدست ظاهر و احساس ممتازی دارد و در بیشتر موارد، Voyager Focus 2 به عنوان یک دستگاه ارتباطی توانا شناخته می شود.

برنامه Poly Lens در رایانه شخصی و مک رابط کاربری آسانی برای تنظیم ویژگی های مختلف هدست ارائه می دهد. Plantronics Hub در iOS و Android در بیشتر موارد این کار را انجام می دهد، اما رابط می تواند از یک فیس لیفت استفاده کند. این هدست همچنین برای مدیریت فناوری اطلاعات در مواردی که مشاغل به چنین انعطاف‌پذیری نیاز دارند، مناسب است.

گوش‌کاپ‌های Voyager Focus 2 را می‌توان به هر شکلی که شما ترجیح می‌دهید قرار دهید و میکروفون بوم را می‌توان بر این اساس چرخاند. همه کنترل‌های روی کاپ گوش در دسترس هستند، اگرچه دسترسی به کنترل‌های ANC می‌تواند کمی دست و پا گیر باشد. پلی تضمین کرده است که هدست حتی پس از استفاده از آن در طول روز احساس سنگینی نمی کند، که قابل ستایش است.

Voyager Focus 2 به اندازه کافی بلند است. هدف اصلی این هدست همکاری تجاری است و بنابراین ویژگی های صدا بر این اساس تنظیم می شوند. این هدست همچنین قابل پخش موسیقی است، اما پاسخ فرکانس پایین‌تر کافی نیست. حوزه دیگری که مایلیم در آن شاهد پیشرفت باشیم، ANC است. ANC برای یک محیط کار معمولی یا محیط خانه-دفتر مناسب است، اما نویز پس زمینه هنوز حتی در بالاترین سطح ANC قابل درک است.

گزینه های اتصال مناسب هستند، اما اتصال مستقیم به رایانه شخصی باید بدون تکیه بر یک دانگل جداگانه امکان پذیر شود. به طور کلی، Poly Voyager Focus 2 برای جمعیت هدف خود مناسب است، اما در واقع در بسیاری از زمینه‌ها زمینه برای بهبود وجود دارد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Poly-Voyager-Focus-2-review-Capable-business-headset-with-several-QoL-features.673353.0.html