مشخصات ادعایی سونی اکسپریا 1 V و سطح اطلاعات راه اندازی در دنیای وحشی به روز رسانی های خیالی دوربین

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری، اسلات Micro SD، USB 4.0، گواهی IP68 و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مدل سال گذشته اشاره کرد. با این حال، Xperia 1 V در 28 فوریه معرفی می شود و سپس تا اواسط مارس در ژاپن به فروش می رسد. حالا منتظریم

در حالی که اطلاعات متعددی در مورد گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، Xperia 1 V منتشر شده است، اکثر آنها تاکنون به گمانه زنی تمایل داشته اند. آخرین مورد نیز تفاوت خاصی ندارد، زیرا یک منبع ناشناس در بخش نظرات ظاهراً بینشی در مورد سخت افزار سونی و برنامه های راه اندازی برای تلفن پرچمدار ارائه می دهد.

به طور مشابه، دوربین های فوق عریض و تله فوتو نیز ارتقا یافته اند. ظاهراً دوربین فوق عریض قرار است حسگر بزرگ‌تری داشته باشد – در واقع کمی بزرگ‌تر از دوربین اصلی Xperia 1 IV – و لنز کمی عریض‌تر. ظاهراً دوربین زوم سنسور بزرگ‌تری نیز دارد، در حالی که محدوده زوم اپتیکال متغیر را از 85 تا 125 میلی‌متر به 70 تا 105 میلی‌متر کاهش می‌دهد.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Alleged-Sony-Xperia-1-V-specs-and-launch-info-surface-in-the-wild-touting-fantabulous-camera-upgrades.690309.0.html