مانیتورهای تا 2K سری ViewSonic VG56V با پایه های قابل تنظیم، پورت های USB نوع C و وب کم های پاپ آپ راه اندازی شدند.


دوربین های پاپ آپ ممکن است در میان دستگاه های اندرویدی از مد افتاده باشند. با این حال، ViewSonic در حال حاضر معتقد است که آنها معتبر هستند، اگر نهانقلابی“، نقش در دستگاه های صفحه بزرگتر. برای این منظور، جدید سری VG56V مانیتورها به عنوان نسل اول معرفی شدند”اتصال وب کممانیتورهای شرکت مستقر در کالیفرنیا.

ViewSonic دوربین های پاپ آپ جدید خود را فراتر از نمونه های اصلی توسعه داده است، تا جایی که دوربین های خود را دارند.پر نورLED ها در هر دو طرف. علاوه بر این، می توانند از نظر دمای رنگ تنظیم شوند، در حالی که کل دوربین داک را می توان تا 5 درجه به عقب یا جلو متمایل کرد.

این ویژگی‌ها به سری VG56V کمک می‌کنند تا نگرانی‌های مربوط به بهبود نور و زاویه را که دیگر فقط برای ولاگرها نیست، کاهش دهد.

با توجه به این نکته، مانیتورها همچنین بلندگوهای دوگانه و میکروفون های دو طرفه خود را با یک “ادغام می کنند.عملکرد فوکوس صوتی پیشرو در صنعت که نویز ناخواسته پس زمینه را حذف می کنداز دو طرف یک اتصال کنفرانسی.

علاوه بر این، همانطور که ViewSonic اشاره می‌کند، سری VG56V این پتانسیل را دارد که فرم امن‌تری از وب‌کم ارائه دهد، زیرا کاربران می‌توانند آن‌ها را به دلخواه خود به داخل بدنه این نمایشگرهای جدید برگردانند.

در حال حاضر، خط متشکل از VG2456V و انواع بالاتر VG2756V-2K، به ترتیب با وضوح نمایشگر FHD/2MP و 2K/5MP با مشخصات دوربین مدار بسته.

هر دو مدل دارای ViewSonic عمومی هستند سری VG مزایایی مانند پایه با پایه چرخشی، شیبدار، چرخشی و قابل تنظیم ارتفاع با دسته قابل توجه و پایه VESA 100×100.

همچنین هر دو از مجموعه ای سخاوتمندانه از پورت ها برای “پشتیبانی می کنند.اتصال کامل“، شامل 1 پورت 90 وات نوع C و جک RJ-45 برای اترنت گیگابیتی، اگرچه HDMI 1.4 است و DisplayPort فقط ورودی است.

فروشگاه آنلاین ViewSonic ایالات متحده در حال حاضر لیستی از این موارد را ارائه می دهد VG246V برای 358.99 دلار آمریکا و VG2756V-2K برای 480.99 دلار آمریکا. – با این حال، مورد دوم را فقط می توان در آمازون یافت 459.99 دلار آمریکا همین الان.


منبع: https://www.notebookcheck.net/ViewSonic-VG56V-series-up-to-2K-monitors-launch-with-adjustable-stands-powered-USB-type-C-ports-and-pop-up-webcams.684153.0.html