ماشین چمن زنی خودران Heisenberg Robotics LawnMeister H1 با ماژول های آبیاری و دمیدن برگ رونمایی شد.

LawnMeister H1 دارای طراحی مدولار با ضمیمه هایی است که ربات را قادر می سازد چمن زنی کند، لبه های چمن را کوتاه کند، برگ ها و آب را باد کرده یا جارو کند یا باغ شما را بارور کند. این شرکت ادعا می کند که آداپتورهای پلاگین برای این ربات ابتدا یک بازار هستند. این گجت دارای حسگرهای داخلی مختلفی است که به ربات کمک می کند تا با زمین های مختلف و شیب تندتر کنار بیاید. از ویژگی‌های هوشمند دستگاه می‌توان به بهینه‌سازی خودکار زمان‌بندی، و تغییر ارتفاع برش و فرکانس چمن‌زنی بر اساس زمان سال و آب و هوای منطقه‌تان اشاره کرد.

این ربات مراقبت از چمن خودران Heisenberg Robotics LawnMeister H1 در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد. ماشین چمن زنی رباتیک با استفاده از سیستم خلبان هایزنبرگ (HPS) حرکت می کند و دوربین ها را با هوش مصنوعی ترکیب می کند تا مسیرها را برنامه ریزی کند و از موانع به طور موثر اجتناب کند. این سیستم به این معنی است که به سیم مرزی سنتی نیازی نیست.

می‌توانید با کنترل‌های موجود از طریق یک برنامه تلفن همراه همراه، برنامه را مطابق با سبک زندگی خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید ارتفاع چمن زنی را از 1.2 تا 3.5 اینچ (~ 3.0 تا 8.9 سانتی متر) انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های برنامه ردیابی موقعیت مکانی است که می تواند در صورت سرقت مفید باشد. کمپین سرمایه گذاری جمعی برای ماشین چمن زنی رباتیک Heisenberg Robotics LawnMeister H1 قرار است در ماه فوریه راه اندازی شود. تاریخ دقیق راه اندازی، سطوح تعهدات تامین مالی جمعی و MSRP هنوز تایید نشده است. دو مدل برای باغ های نیم هکتاری (~2000 متر مربع) و یک هکتاری (~4000 متر مربع) در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Heisenberg-Robotics-LawnMeister-H1-autonomous-lawn-mower-with-watering-and-leaf-blowing-modules-unveiled.682957.0.html