ماشین لباسشویی میجیا پالساتور 10 کیلوگرمی شیائومی با صرفه جویی هوشمند آب رونمایی شد

همچنین می‌توانید تمیز کردن‌های آتی را در ماشین لباسشویی Mijia Pulsator تا 24 ساعت دورتر برنامه‌ریزی کنید. به علاوه، دستگاه می تواند به طور خودکار سطح آب را با استفاده از وزن بار برای تعیین مقدار دقیق آب مورد نیاز کنترل کند. ماشین لباسشویی با درب بالا از نیروی تپنده سیکلون برای تمیز کردن عمیق لباس های شما استفاده می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به درام خود تمیز شونده و خشک شونده با هوا اشاره کرد تا اطمینان حاصل شود که شستشوی بعدی شما تا حد امکان تمیز است.

داخل ماشین لباسشویی از جنس استیل ضد زنگ و بدنه خاکستری تیتانیومی است. شیائومی پیشنهاد می‌کند که مواد میرایی به کاهش لرزش‌ها و در نتیجه کاهش صدای دستگاه هنگام شستشو کمک می‌کنند. این ماشین لباسشویی که طبق استانداردهای چینی سطح 3 کارآمد انرژی دارد، ابعاد 550 x 560 x 945 میلی‌متر (~ 21.7 x 22.0 x 37.2 اینچ) دارد و درب بالایی آن تا 100 درجه باز می‌شود. شما در حال حاضر می توانید ماشین لباسشویی پالساتور شیائومی Mijia 10 کیلوگرمی را در چین با قیمت 899 (~ 124 یوان) پیش خرید کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mijia-Pulsator-Washing-Machine-10-kg-with-intelligent-water-saving-revealed.667100.0.html

این ماشین لباسشویی میجیا پالساتور شیائومی 10 کیلویی اکنون در چین برای پیش‌سفارش در دسترس است. به گفته این شرکت، شما می توانید از این دستگاه با ظرفیت بالا برای شستشوی همزمان 45 پیراهن یا 12 جین استفاده کنید. شما می‌توانید از بین 10 حالت شستشو، از جمله چرخه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای و هشت سطح آب در کنترل پنل داخلی، یکی را انتخاب کنید.