لیست قیمت گوشواره طلا، ۲۴ فروردین ترب | hsaatchi

لیست قیمت گوشواره طلا، ۲۴ فروردین ترب | hsaatchi

این گوشواره‌ها با یک سبک مینیمال برای استفاده روزمره مناسب‌اند. گوشواره‌های حلقه‌ای گران‌قیمت نیستند و با هر بودجه‌ای قابل خریداری هستند. هنگام خرید این گوشواره‌ها دقت کنید تا آن‌ها را با لباس‌های رسمی ست کنید. در ابتدا، بدانیم که گوشواره چیست و چه کاربردی دارد؟ گوشواره یک شیء زینتی است که از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها و زیورآلات محسوب می‌شود.

  • هنگام خرید یک قطعه جواهر (به خصوصگوشواره) سلیقه و ذایقه ی شما نقش به سزایی در انتخاب و تصمیم گیری بر عهده دارد.
  • در این مطلب با انواعمدل گوشواره طلا، نکات انتخاب گوشواره‌ متناسب با فرم گردن، صورت و مو، و همچنین راهنمای خرید آن، به طور کامل آشنا می‌شوید.
  • اگر موی بلندی دارید، بهترین گزینه گوشواره‌هایی است که آویز دارند و بلند هستند.
  • این مدل با سایزهای مختلف می‌تواند مناسب هر اندازه گردنی بشود ولی این مدل اصلاً به خانوم‌های مسن توصیه نمی‌شود.
  • گوشواره نقره کد EN563 از برند اقلیمه شامل رینگ ساده به قطر داخلی 1 سانتیمترو ضخامت 0.2 ساعتچی فروش اینترنتی سانتیمتر می باشد.
  • این گوشواره بخاطر سادگی و ظرافت می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد…

در این مطلب با انواعمدل گوشواره طلا، نکات انتخاب گوشواره‌ متناسب با فرم گردن، صورت و مو، و همچنین راهنمای خرید آن، به طور کامل آشنا می‌شوید. گوشواره نقره کد EN811 از برند اقلیمه شامل رینگ ساده به قطر داخلی 0.8 سانتیمتر، قطر خارجی 1.2 سانتیمترو ضخامت 0.2 سانتیمتر طراحی شده است. این گوشواره بخاطر سادگی و ظرافت می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد… در هنگام خرید، معمولا جواهرات را در یک جعبه محافظ، کیف یا کیسه مقاوم در برابر لکه بسته بندی می کنند.

گوشواره طلا و جواهر زنانه

گوشواره تشکیل شده است از یک نگهدارنده و یک طرح که انواع مختلفی دارد. گوش را با دستگاه‌های مربوطه سوراخ می‌کنند تا آن قسمتی که در گوشواره هست در گوش قرار بگیرد و آویز گوش شود. همانطور که می‌دانید،قیمت گوشواره طلا در بازار، به‌روز است و متناسب با شرایط مختلف، می‎‌تواند به صورت صعودی یا نزولی باشد. طرح گوشواره طلا، باعث می‌شود صورت شما کشیده‌تر، گردتر، چاق‌تر و یا لاغرتر به نظر برسد.

محصولات با کارمزد کم

انتخاب مدل مناسب گوشواره نشان‌دهنده هوشمندی شما است، چرا که می‌تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند. گوشواره نقره كد EN574 از برند اقليمه با عيار 925 به شکل نیم دایره و ابعاد 1.5 در 0.6 سانتيمتر طراحی شده است. اين گوشواره بخاطر قوس دار بودن و نگین های درخشان به زیبایی روی گوش قرار گرفته و قسمت منحنی پایین گوشواره به پشت لاله ی گوش رفته و مانند گوشواره ی حلقه ای دیده میشود. گوشواره نقره كد EN594 از برند اقليمه با عيار 925 با ابعاد 1.2 در 1.2 سانتیمتر و ضخامت0.1 سانتیمتر طراحی شده است. محافظ پشت گوشواره از جنس نقره بوده و بخاطر طراحي زیبا و نگین درخشان مناسب زینت بخشید به شما در مجالس و مهمانی ها و دادن هدیه ای خاص می باشد… چیزی که تعیین قیمت گوشواره طلا را به امری حساس تبدیل می‌کند، نوسانات لحظه‌ای در قیمت طلا و جواهرات است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار