لپ تاپ زیبای ایسوس ZenBook Pro 15 OLED با RTX 3050 Ti به 712 دلار کاهش یافت

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Beautiful-Asus-ZenBook-Pro-15-OLED-laptop-with-RTX-3050-Ti-drops-to-US-712.670002.0.html

به دلیل نسبت کنتراست تقریبا بی نهایت و بازتولید رنگ فوق العاده، پنل های OLED در حال حاضر بر بخش تلویزیون و گوشی های هوشمند تسلط دارند، اما این نمایشگرها به لپ تاپ های رایج نیز راه پیدا کرده اند. سازنده رایانه‌های شخصی تایوانی ایسوس یکی از بزرگ‌ترین کاربران نمایشگرهای OLED است و یکی از اعضای خانواده لپ‌تاپ‌های ZenBook آن هم اکنون تخفیف قابل توجهی را به عنوان بخشی از فروش جاری «هفته سیاه» دریافت کرده است.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

جدا از پردازنده گرافیکی اختصاصی RTX 3050 Ti، لپ‌تاپ زیبای ZenBook 15 ایسوس دارای یک صفحه نمایش 15 اینچی OLED است که مسلماً آن را به همراهی عالی برای خریداران احتمالی که در بازار لپ‌تاپ‌های چندرسانه‌ای مقرون به صرفه هستند، تبدیل می‌کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

ما در اوایل سال جاری پیکربندی کمی مجهزتر Asus ZenBook Pro 15 OLED را به طور کامل آزمایش کردیم، اما بیشتر یافته‌های ما باید در مورد نسخه‌ای که در اینجا به فروش می‌رسد نیز اعمال شود. به عنوان مثال، ما این دستگاه را به خاطر صفحه نمایش لمسی OLED 1080p با کیفیت بالا و سیستم خنک کننده نسبتاً آرام تحت بارهای کم و متوسط ​​تحسین کردیم. ما همچنین عمر باتری طولانی تقریبا 13 ساعت را در تست وب گردی وای فای خود دوست داشتیم، به این معنی که Asus ZenBook Pro 15 باید لپ تاپ خوبی برای اکثر کاربران چند رسانه ای باشد. با قیمت 712 دلار آمریکا، این لپ تاپ 15 اینچی مسلماً یک معامله بی نظیر است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

در این مورد، خرده فروش آنلاین معروف نیوگ اکنون لپ‌تاپ Asus ZenBook Pro 15 OLED با پردازنده هشت هسته‌ای سریع AMD Ryzen 7 5800H و Nvidia GeForce RTX 3050 Ti dGPU با 4 گیگابایت GDDR6 VRAM و حداکثر TGP کارآمد 50 وات تنها با ارسال رایگان 712 دلار آمریکا ارائه می‌کند. این دستگاه همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه LPDDR4 و 512 گیگابایت SSD است. برای دریافت لپ تاپ با این قیمت معامله جذاب، لطفا کد کوپن “ZIP11” را اعمال کنید و از روش پرداخت مربوطه به نام Zip استفاده کنید. این مدل از Asus ZenBook Pro 15 OLED معمولاً دارای MSRP رسمی 1399 دلار آمریکا است که به این معنی است که این معامله تقریباً 50 درصد پس انداز بالقوه را ارائه می دهد.

Asus ZenBook Pro 15 OLED را برای فروش در Newegg سفارش دهید

Newegg در حال حاضر پیکربندی شیک Asus ZenBook Pro 15 OLED با RTX 3050 Ti را تنها با قیمت 712 دلار آمریکا به فروش می رساند (تصویر: Asus)
Newegg در حال حاضر پیکربندی شیک Asus ZenBook Pro 15 OLED با RTX 3050 Ti را تنها با قیمت 712 دلار آمریکا به فروش می رساند (تصویر: Asus)