قیمت ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Wear OS در یک فروش سه روزه تا 90 دلار کاهش یافت.


The Gen 6. (منبع: فسیل)
The Gen 6. (منبع: فسیل)

Fossil آخرین ساعت‌های هوشمند خود با قابلیت Wear OS 3 را در رویداد جمعه سیاه 2022 خود گنجانده است – البته نه برای مدت طولانی. OEM ادعا می کند که معاملات آن در مورد پوشیدنی های Snapdragon Wear 4100 Plus فقط برای 3 روز آینده در دسترس است. بسیاری از نسخه‌های نسل 6، از جمله مدل هیبریدی آن، تا آن زمان با این قیمت‌های پایین‌تر در دسترس هستند.

Fossil Gen 6 یکی از تعداد انگشت شماری از ساعت های هوشمند با دسترسی به آخرین سیستم عامل Wear OS 3 گوگل از طریق به روز رسانی نرم افزاری است. با این حال، ارزان نیست و برای برخی از سبک‌های آن، مانند آنهایی که نوارهای فولادی ضد زنگ دارند، به 319 دلار می‌رسد. با این حال، OEM در حال حاضر تخفیفی را برای همه انواع خود که در انبار دارد ارائه می دهد.

تقریباً تمام نسخه‌های Gen 6، Wellness Edition، Venture Edition و بسیاری از سبک‌های نسخه هیبریدی آن که در فروشگاه اینترنتی رسمی فسیل یافت می‌شوند را به ارمغان می‌آورد. 229 دلار آمریکا. OEM به خریداران بالقوه هشدار می دهد که این معاملات ممکن است فقط تا 23 نوامبر 2022 باشد.

باز هم، ما از روی تجربه می دانیم که قیمت های بهتر در آینده امکان پذیر است، بنابراین عدم موفقیت در این پیشنهاد ممکن است پایان دنیا نباشد. متاسفانه در زمان نگارش مقاله در فروشگاه آمازون ایالات متحده آمازون Fossil در دسترس نیست، اگرچه برخی از انواع نسل 6 44 میلی متری همراه با یک بند جایگزین اضافی (که تمایل دارند حدود 40 دلار آمریکا مستقیم از فسیل) برای 259 دلار آمریکا همین الان.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Fossil-Gen-6-Wear-OS-smartwatch-prices-cut-by-up-to-US-90-in-a-three-day-sale.669742.0.html