قیمت اولیه تسلا مدل 3 پس از کاهش مجدد قیمت موجودی کالا و کاهش بیشتر قیمت سهام، به کمتر از 38000 دلار رسید.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

در نتیجه آخرین کاهش قیمت، سدان های الکتریکی تسلا مدل 3 موجود در انبار را می توان تنها با 37940 دلار آمریکا خریداری کرد. از آنجایی که مدل 3 برای مشوق های مالیاتی خودروهای تمیز ایالات متحده نیز واجد شرایط است، قیمت واقعی به مرز 30000 دلار آمریکا نزدیک تر می شود. مدل Y همچنین تخفیف هایی دریافت کرد، اگرچه آنها کمتر قابل توجه هستند، حداکثر 2770 دلار آمریکا.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

نکات برجسته

ثبات بازار خودروهای برقی که در آن مشتریان مجبور نیستند تا شش ماه برای تحویل سفارش خود منتظر بمانند، فقط می تواند برای مصرف کننده چیز خوبی باشد، اما به نظر می رسد برخی از کاهش قیمت اخیر و حاشیه سود کمتر تسلا بر عملکرد آن در بازار سهام تأثیر گذاشته است. طی یک هفته گذشته یا بیشتر، از زمانی که تسلا درآمد سه ماهه دوم خود را اعلام کرد، قیمت سهام آن افزایش یافته است گزارش شده است نزدیک به 10 درصد کاهش یافته است.