سایبرتراک فورد F-150 با کاپوت باز شکسته شد تا ظاهر کوچک پیکاپ نمایان شود.

چه ترول کردن یا استتار موثر، این حرکت قبل از نصب آستر، قسمت داخلی سایبرتراک را آشکار می کند. بنابراین، نمی توان با قطعیت گفت که فضای ذخیره سازی در جلو چقدر بزرگ است یا اینکه آیا پریز برق برای ابزارها یا خنک کننده ها مانند F-150 Lightning فورد وجود خواهد داشت یا خیر. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که پس از نصب جداکننده، آستر، و هر وسیله خروجی نهایی، کمی کوچکتر از F-150 Lightning خواهد بود، زیرا جلو و کاپوت Cybertruck بسیار کوتاهتر است.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Cybertruck-in-Ford-F-150-camo-snapped-with-open-hood-to-reveal-the-pickup-s-smallish-frunk.736073.0.html

تسلا ممکن است تصمیم گرفته باشد حداقل با توجه به تغییراتی که در نمونه‌های اولیه‌اش ایجاد شده، حجم بیشتری از صندوق عقب Cybertruck خود را نسبت به آنچه که اخیراً تصور می‌کرد، انجام دهد. پس از مشاهده نکات مثبت در مورد قاب بزرگ مگا پاور فورد F-150 لایتنینگ که با باز شدن جلوی کاپوت نیز شکل می گیرد، ظاهراً تسلا تصمیم گرفت همین کار را انجام دهد و سایبرتراک را به یک قفسه گوشتی تر زیر کاپوت مجهز کرد که همراه با جلو و میله نور بالا می رود.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید