عمر باتری کنترلر جدید Sony PlayStation 5 DualSense Edge قبل از عرضه به پایان رسیده است

نیازی به گفتن نیست که کابل USB-C طولانی باتری DualSense Edge شما را در حین بازی شارژ می کند و ممکن است به آن آب اضافی نیاز داشته باشید زیرا همه این عملکردها و سفارشی سازی های جدید به قیمت دوام باتری تمام می شوند. سونی تایید کرده است که عمر باتری DualSense Edge کمی کمتر از کنترلر فعلی پلی استیشن 5 خواهد بود:

زمان کارکرد کنترلر بی سیم DualSense Edge نسبتاً کوتاهتر از کنترلر بی سیم DualSense اصلی است زیرا ما ویژگی های بسیار بیشتری را در همان فرم فاکتور و طراحی ارگونومیک کنترل کننده اصلی DualSense قرار داده ایم. ما می خواستیم تعادل خوبی بین زمان کارکرد بی سیم و ارائه ویژگی های قوی و با کارایی بالا ایجاد کنیم. علاوه بر این، کابل بافته USB طولانی‌تر نیز برای بازیکنان رقابتی که ترجیح می‌دهند با اتصال سیمی بازی کنند تا از تداخل بی‌سیم جلوگیری کنند، عالی است – این گزینه عمر باتری را حفظ می‌کند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Sony-PlayStation-5-DualSense-Edge-controller-battery-life-tipped-prior-to-release.676268.0.htmlدانیل زلاتف

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 521 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

اینکه چقدر عمر باتری DualSense Edge در مقایسه با کنترلر DualSense کمتر خواهد بود باید مورد آزمایش قرار گیرد، اما با توجه به اینکه سونی از گزینه اتصال کابل USB-C با سیم استفاده می کند، نباید انتظار ماندگاری 12 تا 15 ساعته OG را داشت. دوال سنس. اکنون زمان سرمایه گذاری در یک پایه شارژ کنترلر PS5 است (بیش از 29.99 دلار آمریکا در آمازون) که با DualSense Edge نیز کار خواهد کرد.