طراحی جدید Sierra Denali EV که به شدت از Rivian R1T الهام گرفته شده است زیرا GM بازپس‌گیری تصویر را توضیح می‌دهد.

با صرف نظر از تغییرات ناشی از فتوشاپ در قسمت پشتی سیرا، تصویر مفهومی بسیار شبیه یک تیزر R1T بود که Rivian در وب سایت خود دارد، تا خش خش برگ هایی که توسط لاستیک های 35 اینچی سیرا الکتریکی روی آلیاژ 24 اینچی به باد فرستاده می شود. چرخ ها.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Sierra-Denali-EV-design-heavily-inspired-by-Rivian-R1T-as-GM-explains-doctored-image-retraction.665136.0.html

تصویر GMC Sierra Denali Edition 1 واقعاً متعاقباً توسط جنرال موتورز پس گرفته شد، اما احتمالاً اجتناب‌ناپذیر است که یک خودروساز قدیمی در طول جنگ صلیبی چند میلیاردی خود به یک استارت‌آپ EV برای راهنمایی‌های طراحی و مشخصات نگاه کند.

ظرفیت یدک کش GMC Sierra EV حداکثر 9500 پوند است، در حالی که این کامیون 0-60 مایل در ساعت را در کمتر از 4.5 ثانیه طی می کند. اینها برخی از مشخصات بسیار رقابتی هستند که با رقیب اصلی فعلی خود، مدل Rivian R1T که در حال حاضر در بازار است و با قیمت بسیار مشابهی به فروش می رسد، رقابت می کند.

به نظر می رسد که دقیقاً ظاهر R1T ریویان ممکن است یکی از الهام بخش های اصلی تیم طراحی جنرال موتورز در هنگام توسعه Denali الکتریکی بوده باشد. را اکانت اینستاگرام جی ام دیزاین در حال انتشار یک تیزر GMC Sierra Denali Edition 1 که ناظران چشم عقاب بلافاصله آن را تشخیص دادند، گرفتار شد.

کانال اینستاگرام GM Design قصد دارد به دنبال کنندگان نگاهی درونی به روند طراحی محصولات جدید و تیم های خلاق پشت آن بدهد. اغلب، این پست ها از طرح هایی استفاده می کنند که برای استفاده داخلی استودیو در طول توسعه طراحی ساخته شده اند. طرح مورد بحث فقط برای استفاده داخلی در نظر گرفته شده بود و بدون تایید لازم پست شد. از صفحه اینستاگرام جی ام دیزاین حذف شده است.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 444 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

نیازی به گفتن نیست که تیم‌های طراحی در حین مطالعه رقابت از الهامات زیادی برخوردار می‌شوند و هیچ ظاهر بیرونی در خلاء که در ذهن کسی ظاهر می‌شود وجود ندارد، زیرا نگرانی‌های مهندسی عملی وجود دارد که باید قبل از عرضه نهایی بیرونی به خرده‌فروشی حل شوند. این همان چیزی است که ممکن است در مورد شکار غیرقانونی Rivian R1T جنرال موتورز اتفاق بیفتد، زیرا این می‌تواند تنها یکی از طرح‌هایی باشد که تیم‌های طراحی در مسیر چشم‌انداز خرده‌فروشی خود انجام می‌دهند.

هفته گذشته، جنرال موتورز از نسخه الکتریکی GMC Sierra Denali Edition 1 مدل 2024 پیکاپ سنگین سنگین خود با سر و صدای زیادی رونمایی کرد و گفت که این خودروی برقی گران قیمت از 107000 دلار آمریکا شروع خواهد شد. بسته به پیکربندی، حداکثر قدرت 754 اسب بخار و 785 پوند فوت گشتاور و همچنین حدود 400 مایل برد با شارژ از سیستم مدرن 800 ولتی خود ارائه می دهد.

به نظر می رسد جنرال موتورز تأیید می کند که ممکن است چیزی مشابه با پاسخ به یک درخواست برای نظر دادن که این تصویر برای مصرف داخلی است و هرگز نباید برای دیدن عموم پست می شد، رخ داده باشد:

راه‌اندازی از راه دور MPC و ورودی بدون کلید را برای شورولت سیلورادو 2003-2007 در آمازون بخرید.