هدفون Bone Conduction شیائومی با اتصال بلوتوث 5.2 و عمر باتری 12 ساعت ارائه شد

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Bone-Conduction-Headphones-presented-with-Bluetooth-5-2-connectivity-and-12-hours-battery-life.665135.0.htmlهدفون Bone Conduction یکی از جدیدترین محصولات صوتی و پوشیدنی شیائومی است. همانطور که از نام آن پیداست، هدفون برای بازتولید صدا بر رسانایی استخوانی تکیه دارد، نه درایورهای سنتی. از نظر تئوری، این فناوری به شما امکان می‌دهد بدون قرار دادن چیزی روی گوش یا روی گوش خود به موسیقی گوش دهید و در عین حال به شما امکان می‌دهد از محیط اطراف خود نیز آگاهی داشته باشید. به‌علاوه، هدفون‌های رسانای استخوانی باید مانند بسیاری از هدفون‌ها و هدفون‌ها، صدای کمی تولید کنند.

به گفته شیائومی، هدفون Bone Conduction آن 28 گرم وزن دارد و در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومت IP66 دارد. علاوه بر این، این هدفون از اتصال بلوتوث 5.2 و همچنین Qualcomm aptX، aptX Adaptive و SBC پشتیبانی می کند. در ضمن، شیائومی ادعا می کند که هدفون ها تقریباً 86 میلی ثانیه تأخیر دارند و باید تا 12 ساعت بین شارژ دوام بیاورند. علاوه بر این، پورت USB Type-C موجود می‌تواند با شارژ مجدد باتری ۱۶۵ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، تنها به مدت ۱۰ دقیقه، دو ساعت پخش پخش کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6789 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

تاکنون، شیائومی این هدفون را تنها در چین عرضه کرده است، جایی که با قیمت 699 یوان (96 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. در حال حاضر در بازار خانگی شیائومی قابل سفارش است، مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد آنها را در جای دیگری مانند آمریکای شمالی یا اروپا عرضه کند یا خیر. با این حال، امثال Giztop در حال حاضر هدفون Bone Conduction را حمل می کنید، اگر بخواهید آنها را از خارج از چین سفارش دهید. برای مرجع، Giztop 129 دلار آمریکا برای هدفون و ارسال در سراسر جهان هزینه می کند. لطفاً توجه داشته باشید که این یک خرده‌فروش شخص ثالث است و نه شخص اول تجارت الکترونیک شیائومی پلت فرم است.