شیائومی 13 اولترا با دوربین اصلی 1 اینچی با دیافراگم متغیر عرضه می شود


12S Ultra.  (منبع: Mi.com)
12S Ultra. (منبع: Mi.com)

انتظار می رود 13 Ultra به عنوان فبلت اندرویدی برتر بعدی شیائومی به زودی عرضه شود. در حال حاضر، آخرین درز آن ادعا می کند که جزئیات بیشتری را در مورد دوربین پشتی آن منتشر می کند که گمان می رود به عنوان جدیدترین هیولای 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سری خود معرفی شود. اکنون تصور می‌شود که این دو مشخصات پیشرفته به یک سوم نیز ملحق شوند، اگرچه ممکن است نمونه سلفی آن در مقایسه با پرچمدار فعلی 13 Pro بهبود نیابد.

پیش‌بینی می‌شود شیائومی 12S Ultra خود را با 13 Ultra از مزیت‌های نسلی بالقوه دنبال کند که شامل بازگشت به دسترسی جهانی نیز می‌شود. پس از آن، تصور می شود که مدل آینده نیز با همان دوربین اصلی IMX989 نسخه قبلی خود عرضه شود.

با این حال، به نظر می رسد که این سنسور 1 اینچی ممکن است در مقایسه با پرچمدار سری 12 با برخی تنظیمات همراه باشد. به گفته تیپستر ایستگاه چت دیجیتالبرای اولین بار در تاریخ شیائومی، موبایل رده بالای 50 مگاپیکسلی CIS در پشت یک ماژول دیافراگم متغیر یافت می شود.

برعکس، همین نشت با سرنخ‌های مبهم همراه است مبنی بر اینکه نمایشگر 13 اولترا ممکن است به جهاتی نسبت به صفحه نمایش 13 پرو بهبود نیابد. ایستگاه چت دیجیتال نشان می دهد این دو دستگاه ممکن است یک دوربین سلفی با عملکرد و وضوح یکسان داشته باشند – سپس دوباره، همانطور که اکنون قرار است یک “کوچکدر نسخه، سوراخ پانچ Ultra در مقایسه با پرچمدار سری 13 موجود، اگر کوچکتر نباشد، ممکن است کوچکتر به نظر برسد.

خرید 12T Pro در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-Ultra-tipped-to-come-with-a-variable-aperture-1-inch-main-camera.690350.0.html