شناسه فولکس واگن سری وسایل نقلیه الکتریکی به 500000 دستگاه در سراسر جهان تحویل داده شد


شناسه.  محدوده به نقطه عطف جدیدی می رسد.  (منبع: فولکس واگن)
شناسه. محدوده به نقطه عطف جدیدی می رسد. (منبع: فولکس واگن)

فولکس واگن اکنون گزارش می دهد که نیم میلیون دستگاه خودروی سری ID. را در سراسر جهان تحویل داده است. این مارکت این رقم را نقطه عطف مهمی برای برنامه‌های آتی خود می‌داند که اکنون پیش‌بینی می‌شود در سال 2033 تمام مدل‌های غیر الکتریکی را متوقف کنند. همچنین اکنون به تعدادی جانشین برای ID فعلی اشاره می‌کند. محدوده به جاده قبل از آن.

فولکس واگن اکنون اعلام کرده است که ارقام تحویل خودروهای سری ID. الکتریکی خود به مرز نیم میلیون نفر در سراسر جهان رسیده است. از بین آنهایی که هنوز سفارش دارند، این شرکت نیز ادعا می کند 135000 از این واحدها در حال حاضر در حال تولید هستند – بهبود 65 درصدی در مقایسه با وضعیت تولید آنها در سال 2021.وضعیت عرضه متشنج“با وجود.

خانواده خودروهای مورد نظر شامل ID.3، ID.4، ID.5 و ID.6 فقط چینی است و شناسه جدید را نیز در بر می گیرد. Buzz (که از قضا، ممکن است با تاخیر در تحویل در اروپا مواجه شود). افزوده جدید آینده آن، ID. اکنون پیش‌بینی می‌شود که Aero تا سال 2026 به 9 خواهر و برادر جدید ملحق شود.

فولکس واگن نشان می دهد که آنها نیز بر اساس پلت فرم فعلی MEB خود برای وسایل نقلیه الکترونیکی خود خواهند بود. این مارک همچنین اکنون فاش کرده است که “پیشرفت سریعبا ایجاد برق، مبتنی بر نرم افزار و بدون آلایندگی کل مجموعه خود، آن را با هدف توقف تولید مدل های ICE در اروپا تا سال 2033 در مسیر خود حفظ خواهد کرد.

Sony XAV-AX7000 را در آمازون بخرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Volkswagen-ID-series-of-electric-vehicles-hit-500-000-unit-deliveries-worldwide.668384.0.html