شایعه جالب Xperia 1 V حاکی از تشخیص سونی از مشکلات داغ شدن بیش از حد Xperia 1 IV است.

با توجه به الف Weiboفاش کننده مبتنی بر – که در گذشته چیزهایی در مورد طیف Xperia گفته است اما در زمان نگارش این مقاله دنبال کنندگان بسیار کمی دارد (خیلی نمک)، Sony Xperia 1 V با یک “مواد سرامیکی مانند” برخورد خواهد کرد. برای محفظه عقب ذکر این نکته مهم است که متن به‌عنوان «شبیه سرامیک» ترجمه می‌شود و نه فقط سرامیکی، بنابراین معلوم نیست Xperia 1 V از چه موادی استفاده خواهد کرد. با این حال، این ماده مرموز ظاهراً زمانی که صحبت از اتلاف گرما به میان می‌آید، «نرخ افزایش 50 درصدی» را ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، احتمالاً 50٪ پیشرفت نسبت به Xperia 1 IV محلول خنک کننده.

در حالی که بسیاری از افشاگری‌ها و شایعات بی‌نتیجه می‌شوند، به‌ویژه زمانی که منبع هنوز شهرت خوبی برای فاش کردن نکات فنی خوشمزه ایجاد نکرده است، این مورد در مورد Sony Xperia 1 V به راحتی قابل باور است. در بررسی ما از Xperia 1 IV قبلی، متوجه گرم شدن قابل توجهی شدیم که دستگاه در برخی نقاط به بیش از 40 درجه سانتیگراد رسید. بدیهی است که این در نهایت منجر به دریچه گاز حرارتی می شود و کاهش عملکرد نیز اتفاق می افتد. یک پردازنده جدید برای Xperia 1 V نیز می‌تواند کمک کند، زیرا Snapdragon 8 Gen 1 Xperia 1 IV نیز به‌خوبی کار می‌کند. Xperia 1 2023 با روکش جدید «مواد سرامیکی» برای کمک به اتلاف گرما، باید برای کسانی که خواهان عملکرد کاملی هستند که هزینه آن را پرداخت می کنند، جذاب باشد.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2858 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

Sony Xperia 1 V در حال حاضر در حال شکل گیری است که به طور بالقوه یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی پرچمدار سال 2023 است و ما هنوز در سال 2022 هستیم. با این حال، این ادعا بر اساس افشای اطلاعات و گزارش های متعدد در مورد نسخه بعدی سری محبوب Xperia 1 است. و حتی اگر گوشی به همان اندازه که قبلاً شایعه شده بود فوق‌العاده باشد، بدون شک سونی قیمت آن را به طرز چشمگیری بالا خواهد برد. اخیراً بسیاری از زمزمه‌ها در مورد Xperia 1 V در مورد تجهیزات دوربین بوده است، اما به نظر می‌رسد سونی نیز ممکن است روی یک تعمیر اساسی سیستم خنک‌کننده بسیار مورد نیاز کار کند.

Sony Xperia 5 III را در آمازون بخرید