شایعات Sony Xperia 1 V: اولین عکس بالقوه، دکمه سخت افزاری مرموز، طراحی بازیافتی، و قابلیت های زوم رویایی

SumahoDigest (1/2/3 – به ژاپنی) و Weibo (1/2 – به زبان چینی) & درست است & DCFever (به زبان چینی)

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-Xperia-1-V-rumors-first-potential-snapshot-mystery-hardware-button-recycled-design-and-dreamy-zoom-capabilities.672740.0.html

اخیراً برخی اطلاعات ظاهری جالب سونی Xperia 1 V در مورد توانایی تصویربرداری، پیکربندی سخت‌افزاری و تنظیم زوم دوربین رویایی گوشی هوشمند پرچمدار 2023 ظاهر شده است. تغییر اساسی در طراحی Xperia 1 V نیز بعید به نظر می‌رسد، زیرا طرفداران می‌توانند انتظار بیشتری از آن را داشته باشند، اما کمی بهتر است.

آخرین اما نه کم اهمیت، یکی دیگر Weibo رزیدنت احتمالاً در مورد تجهیزات دوربین بالقوه Sony Xperia 1 V نظراتی ارائه کرده است. ذکر این نکته مهم است که ترجمه چیزی شبیه به “این رویای سونی است” است، بنابراین ممکن است بیشتر یک نظر باشد. یک نشت منبع واقعی این پست اطلاعات مربوط به دوربین زیر را ارائه می دهد: “13-26 میلی متر + 24-72 میلی متر + 70-210 میلی متر”. بنابراین، هر سه دوربین در تجهیزات عکاسی اصلی در عقب، زوم اپتیکال در درجات مختلف را ارائه می دهند. با این حال، همانطور که اشاره شد در جای دیگر، این می تواند بیشتر در مورد چیزی باشد که سونی می خواهد ارائه دهد تا اینکه واقعاً با یک نوع Mark 5 از Xperia 1 انجام دهد. اما طرفداران همچنان می توانند امیدوار باشند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین