سری P60 هواوی با دوربین‌های عقب به‌روز شده و احتمالاً چندگانه عرضه می‌شود


گمان می‌رود که هواوی در طراحی سری P برای جانشینان پرچم‌دار کنونی خود یک رنسانس داشته باشد. قوز پنل عقب بالقوه ایجاد شده ممکن است همچنان در گوشه نصب شود لوکالیو لوکا به نظر می رسد علاقه مندان در ارسال آخرین رندرها بر اساس این شایعات، برای یادآوری یک دوربین واقعی در چینش 3 لنز و فلاش آن طراحی شده اند.

در حال حاضر، اطلاعات دهنده ایستگاه چت دیجیتال ادعا می کند که بینش اولیه ای در مورد سنسورهای پشت این ماژول جدید دارد. این بالقوه به روز شده، که در Weibo نیز یافت می شود، به سنسورهای هر دو سری IMX7 و IMX8 سونی اشاره می کند.

این ممکن است به معنای ترکیبی از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر مانند 766 و گزینه‌های جدیدتر مانند 800 یا حتی 890 باشد، احتمالاً در همان واحد سری 60.

Digital Chat Station همچنین به طور مبهم اشاره می‌کند که بزرگترین لنز دایره‌ای در قوز P60 جدید، دوربین اصلی است که با توجه به بریدگی مربع کوچکتر در کنار آن، می‌توان با یک لنز زوم به آن ملحق شد.

در همین حال، دوربین سوم ادعایی می‌تواند در این مرحله از فرآیند نشت گوشی هوشمند جدید هواوی از عکاسی با زاویه عریض تا تک رنگ، هر کاری انجام دهد.

با این وجود، سری P60 فاقد مشخصات داخلی مشخص یا چیزی شبیه به تاریخ عرضه در این مرحله است.

خرید Huawei Watch GT 3 در آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-P60-series-tipped-to-launch-with-updated-potentially-multiple-50MP-rear-cameras.680052.0.html