تحلیلگر ارشد می گوید ضرر آیفون SE 4 سود کوالکام است


SE 4 ممکن است شبیه این باشد.  (منبع: FrontPageTech x Ian Zelbo)
SE 4 ممکن است شبیه این باشد. (منبع: FrontPageTech x Ian Zelbo)

گفته می شود که اپل برنامه های خود را برای جایگزینی برای آیفون SE (یا SE 3) فعلی 2022 کنار گذاشته است. با این حال، کوالکام ممکن است دلایلی برای خوشحالی از این لغو شایعات داشته باشد، زیرا تصور می‌شد این غول کوپرتینویی باند پایه خود را با گوشی مقرون‌به‌صرفه عرضه کند. بنابراین، بازار سخت‌افزار داده‌های تلفن همراه ممکن است به جای تکان خوردن با یک پخش‌کننده جدید، به‌طور عادی ادامه یابد.

کوالکام معمولاً کسی نیست که لغو یک دستگاه تلفن همراه جدید بالقوه را جشن بگیرد، زیرا این غول سیلیکونی گوشی های هوشمند این شانس را از دست می دهد که با رقابت با آن، تسلط خود را در بازار تقویت کند یا قطعات را به سازنده خود بفروشد (یا گاهی اوقات، هر دو). با این حال، به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر معتبر TF International Securities، ممکن است در مورد آیفون “SE 4” یک استثنا باشد.

Kuo همچنین مسئول این بود که این جانشین SE 3 2022 نشان دهنده آخرین شکست نامشخص اپل در راه اندازی است: ممکن است اکنون هرگز نور روز را ببین اگر چنین است، ممکن است ‘4’ بسیار جالب باشد، زیرا ممکن است اولین گوشی هوشمند جهان با یک باند پایه اختصاصی برای اتصال داده تلفن همراه خود باشد.

البته این امر رهبری کوالکام را در این فضا تهدید می‌کرد و همچنین کسب‌وکار آن را در این فرآیند از دست می‌داد. با این حال، طبق گفته کو، اپل ممکن است به دلیل مشکلات کیفی، از برنامه‌های خود برای عرضه سخت‌افزار RF داخلی در خط آیفون 16 نیز صرف نظر کرده باشد، به این معنی که رقیبش در طراحی تراشه اکنون به طور قابل ملاحظه به احتمال زیاد قرارداد ساخت باندهای پایه برای این پرچمداران بالقوه 2024 را نیز حفظ خواهد کرد.

خرید آیفون SE 2 در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-SE-4-loss-is-Qualcomm-s-gain-says-top-analyst.680057.0.html