سانتاندر در سال آینده تمامی پرداخت‌ها به صرافی‌های ارز دیجیتال را برای مشتریان بریتانیا مسدود خواهد کرد

سانتاندر فاش کرد در یک یادداشت پشتیبانی در وب سایت خود نشان می دهد که اخیراً تعداد فزاینده ای از مشتریان بریتانیا قربانی کلاهبرداری های رمزنگاری شده اند. این بانک همچنین اضافه کرد که پرداخت به بایننس مسدود باقی بماند (این ممنوعیت از ژوئیه 2021 برقرار است). با این حال، مشتریان این بانک همچنان می توانند هر پولی را که با بایننس دارند به حساب های سانتاندر خود برداشت کنند.

مطالعه فوق‌الذکر تنها زیان‌های شهروندان آمریکایی (329 میلیون دلار آمریکا)، استرالیایی‌ها (166 میلیون دلار آمریکا) و سرمایه‌گذاران هنگ‌کنگ (50 میلیون دلار) را نشان می‌دهد، اما شهروندان بریتانیا نیز در طول دوره فوق قربانی چنین کلاهبرداری‌هایی شده‌اند. جمعه پیش، شعبه انگلستان بانک Santander بیانیه ای را از طریق ایمیل در مورد تغییرات مرتبط با رمزنگاری که قصد دارد در سال آینده اعمال کند، ارسال کرد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان خود از بهترین محافظت ممکن در برابر کلاهبرداری برخوردار می شوند.

علاوه بر موارد فوق، سانتاندر نقل و انتقالات مشتریان را به مبادلات ارزی از هفته آینده محدود خواهد کرد (برای دقت بیشتر در 15 نوامبر). آستانه ها در هر تراکنش 1000 پوند (حدود 1146 دلار آمریکا) و همچنین 3000 پوند برای هر دوره 30 روزه تعیین می شود. این محدودیت ها نقل و انتقالات انجام شده با استفاده از تلفن همراه و بانکداری آنلاین را هدف قرار می دهد.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5687 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

مطابق با مطالعه ای که توسط Privacy Affairs منتشر شده است، کلاهبرداری های مرتبط با رمزارز در سال 2022 علیرغم کاهش ارزش بازار به تکامل خود ادامه دادند. حتی به این ترتیب، هکرها مسئول سرقت ارزهای دیجیتال به ارزش 1.9 میلیارد دلار در سه ماهه اول بودند، ارزشی که به رشد 37 درصدی نسبت به سال گذشته ترجمه می‌شود.

به گزارش رویترز، در یک نقطه نامشخص در طول سال 2023، این بانک یک بلوک برای تمام پرداخت‌های بلادرنگ به صرافی‌های ارزهای دیجیتالی که از طریق تلفن بانک و پرداخت‌های درون شعبه‌ای و همچنین بانکداری آنلاین و موبایلی انجام می‌شوند، معرفی خواهد کرد.

اقدامات فوق با مسدود کردن تمام نقل و انتقالات بانکی بی‌درنگ شناسایی شده از حساب‌های Santander به صرافی‌های ارزهای دیجیتال تکمیل می‌شود. این بانک اعلام کرد که محدودیت های اضافی قبل از پایان سال 2023 اعمال می شود و جزئیات دیگری را فاش نکرد.

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب سایت های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Santander-will-block-all-payments-to-crypto-exchanges-for-UK-customers-next-year.667028.0.html

خرید رسیدن به رمزارز: راهنمای شما برای بیت کوین و اقتصاد دیجیتال جدید (نسخه اول، توسط بن آرمسترانگ) در آمازون