سامسونگ گلکسی زد فولد 5 بدون چروک با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود و به ارتفاعات بیشتر از گلکسی زد فولد 4 می‌رسد.

بنابراین، نسل پنجم گلکسی زد فولد در حالت‌های تاشده/بازشده نسبت به نسل قبلی به ارتفاعات فیزیکی جدیدی می‌رسد و در حالت تا شدن کمی عریض‌تر است. منبع همچنین فاش می‌کند که صفحه‌نمایش تا شده گلکسی زد فولد 5 فاقد چین و چروک خواهد بود، که باید برای کسانی که چین را در گلکسی زد فولد 4 سامسونگ بیش از حد دلخواه می‌دانند، خوشحال می‌شود.

در مورد تجهیزات دوربین، سامسونگ گلکسی زد فولد 5 ظاهراً دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی (f/1.7، OIS، PDAF دو پیکسل) است که توسط یک واحد تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین اولترا 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. لنز واید علاوه بر این، انتظار می رود گلکسی Z Fold5 7.6 اینچی دارای وضوح تصویر 1768 در 2208 باشد و با شیشه گوریلا گلس ویکتوس عرضه شود. گفته می‌شود که ممکن است تا زمانی که جدیدترین گوشی هوشمند تاشوی ممتاز سامسونگ وارد قفسه‌ها شود، پردازنده مرموز «Snapdragon 985» تغییر نام دهد.

Samsung Galaxy Z Fold4 را در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Wrinkle-free-Samsung-Galaxy-Z-Fold5-to-come-with-108-MP-main-camera-and-to-reach-greater-heights-than-the-Galaxy-Z-Fold4.681894.0.html