طراحی Poco X5 Pro شیائومی در تیزر رسمی و ادعای نشت تصویر زنده فاش شد

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

ظاهراً Poco X5 Pro در بدن.  (منبع: JAOLtech)
ظاهراً Poco X5 Pro در بدن. (منبع: JAOLtech)
ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2521 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

Poco X4 Pro 5G در سه ماهه اول سال 2022 معرفی شد و به نظر می رسد شیائومی در حال حاضر آماده عرضه یک جانشین مستقیم برای آن دستگاه است. Poco X5 Pro در راه است، همانطور که ظاهر اخیر آن در وب سایت های گواهینامه های مختلف نشان می دهد، و اکنون به نظر می رسد طراحی آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به‌عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Poco-X5-Pro-design-revealed-in-official-teaser-and-alleged-live-image-leak.681962.0.htmlهمانطور که توسط Mukul Sharma فاش شد، به نظر می رسد Poco X5 Pro توسط Poco در Flipkart مورد آزار قرار گرفته است. طراحی گوشی به وضوح نشان داده نشده است، اما شکل ظاهری آن به اندازه کافی نشان می دهد که می توان تصوری از ظاهر آن پیدا کرد. با توجه به همه نشانه‌ها، Poco X5 Pro دارای سه دوربین پشتی با آرایش مثلثی است. با توجه به این طراحی، پوکو ایکس 5 پرو حداقل می‌تواند شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیراً در چین عرضه شد، داشته باشد.