ساعت هوشمند Honor Band 7 به عنوان مدل ارزان‌تر با مانیتور SpO2 و بلوتوث 5.2 معرفی شد.

را ساعت هوشمند Honor Band 7 در چین اعلام شده است. این ساعت در طراحی و مجموعه ویژگی‌های خود شبیه به Huawei Band 7 است که در اوایل سال 2022 عرضه شد. این پوشیدنی جدید دارای صفحه نمایش AMOLED 1.47 اینچی (~37 میلی متر) با شیشه منحنی 2.5 بعدی است. این ساعت با شرایط آب و هوایی دارای 96 حالت ورزشی است که شامل 11 حالت حرفه ای و 86 تنظیمات سفارشی می شود که به شما امکان می دهد ورزش خود را پیگیری کنید. از ویژگی های بهداشتی این گجت می توان به سطح اکسیژن خون (SpO2) و سنسور ضربان قلب اشاره کرد و می توانید از این دستگاه برای سنجش کیفیت خواب خود استفاده کنید.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-Band-7-smartwatch-unveiled-as-a-cheaper-model-with-SpO2-monitor-and-Bluetooth-5-2.677080.0.htmlمی‌توانید این داده‌های مربوط به سلامتی و ورزش را در اپلیکیشن Honor Sports مشاهده کنید که از هوش مصنوعی برای ارائه بینش‌هایی در مورد سلامتی شما استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی های Honor Band 7 می توان به پرداخت های بدون تماس، پخش موسیقی و کنترل دوربین از راه دور با گوشی هوشمند متصل از طریق بلوتوث 5.2 اشاره کرد. ابزارهای اساسی تری نیز در این ابزار گنجانده شده است، مانند اعلان های پیام، یادآوری های تقویم و پیش بینی آب و هوا.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 987 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

این ساعت هوشمند با استفاده معمولی تا 14 روز عمر باتری دارد که با استفاده سنگین تر به ده روز کاهش می یابد. در حال حاضر می توانید ساعت هوشمند Honor Band 7 را در چین با قیمت 249 یوان (36 دلار آمریکا) پیش خرید کنید. این گجت در رنگ های Cedar Pine (سبز)، Phantom Night Black و Rose Power (صورتی) موجود است. مشخص نیست که آیا این شرکت می تواند این ساعت را در سایر بازارهای جهانی عرضه کند یا خیر.