ساعت هوشمند ECG North Edge با مانیتور فشار خون ادعایی با قیمت 39 دلار آمریکا در دسترس است

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

می‌توانید ساعت را از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا ویژگی‌هایی مانند تماس، اعلان‌های پیام و کنترل‌های دوربین و موسیقی از راه دور را فعال کنید. از دیگر ویژگی های ساعت می توان به یادآور ایستادن، زنگ هشدار و تایمر اشاره کرد. ساعت هوشمند ECG دارای صفحه نمایش 1.65 اینچی با وضوح 240 در 280 پیکسل است. ضخامت بدنه ساعت 10.7 میلی متر (~ 0.4 اینچ) و وزن آن 40 گرم است. این گجت دارای IP65 ضد آب است که نشان می دهد باید در برابر عرق و باران خفیف مقاومت کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

را ساعت هوشمند نورث اج ECG اکنون از طریق AliExpress در سراسر جهان در دسترس است. این پوشیدنی دارای یک نمایشگر داخلی ضربان قلب ECG است و همچنین می تواند برای اندازه گیری فشار خون و سطح اکسیژن خون شما استفاده شود. به علاوه، ظاهراً این گجت دارای سنسور دمای بدن است. با این حال، دقت هر یک از این ویژگی های بهداشتی نامشخص است. همچنین می توانید از این دستگاه برای ردیابی کیفیت خواب و ورزش خود با 11 حالت ورزشی موجود استفاده کنید.

باتری لیتیوم پلیمری 170 میلی آمپر ساعتی تا 7 روز عمر باتری را با مدت زمان شارژ دو ساعته فراهم می کند. این گجت در رنگ های مشکی یا صورتی موجود است و با طیف وسیعی از صفحه های ساعت عرضه می شود. در حال حاضر می توانید ساعت هوشمند North Edge ECG را با 50 درصد تخفیف به قیمت 39 دلار آمریکا خریداری کنید. MSRP این پوشیدنی 78 دلار آمریکا است. این گجت از چین ارسال می شود و در اواسط ژانویه به ایالات متحده تحویل داده می شود.

ساعت هوشمند Fitbit Versa 3 Health & Fitness را در آمازون بخرید

ساعت هوشمند North Edge ECG دارای مانیتورهای ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون است.  (منبع تصویر: North Edge)
ساعت هوشمند North Edge ECG دارای مانیتورهای ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون است. (منبع تصویر: North Edge)



منبع: https://www.notebookcheck.net/North-Edge-ECG-smartwatch-with-alleged-blood-pressure-monitor-available-for-US-39.674407.0.html

North Edge اکنون ساعت هوشمند ECG خود را با قیمت 39 دلار آمریکا به فروش می رساند. ویژگی های بهداشتی فرضی این پوشیدنی شامل توانایی اندازه گیری ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون است. به علاوه، می‌توانید این ابزار را به تلفن هوشمند خود متصل کنید تا تماس بلوتوث و کنترل‌های دوربین از راه دور را فعال کنید.

ساعت هوشمند North Edge ECG دارای مانیتورهای ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون است.  (منبع تصویر: North Edge)
ساعت هوشمند North Edge ECG دارای مانیتورهای ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن خون است. (منبع تصویر: North Edge)

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 963 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین