سری OPPO Find X6 با لنزهای تله فوتو 50 مگاپیکسلی رقیب شیائومی 13 پرو عرضه می شود


شیائومی 13 پرو به‌تازگی به‌عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار OEM خود راه‌اندازی شده است که در عکاسی دوربرد موبایل با سیستم دوربین سه‌گانه پشتی که دارای یک لنز تله فوتو جدید با زوم اپتیکال 3 برابر است، برتری دارد. با این حال، به گفته افشاگر ایستگاه چت دیجیتالOPPO ممکن است در مورد Find X6 Pro آینده چیزی برای گفتن داشته باشد.

گفته می شود که دستگاه اندرویدی ممتاز مفروض اکنون دارای همان مشخصات جدید است که نسبت به نسخه قبلی خود 2 برابر شده است. خوب، به نوعی: ایستگاه چت دیجیتال ادعا می کند که بر اساس شواهد به دست آمده از خود دستگاه “آخرین سیستم عاملزوم لنز تله‌فوتوی آن اکنون حدود 2.7 برابر است، اما به اندازه‌ای نزدیک به 3 برابر است که OPPO می‌تواند با جمع‌کردن آن در بازاریابی پرچم‌دار جدید خود، این زوم را برطرف کند.

طول معادل لنز این لنز تا حدود 64.5 میلی متر افزایش می یابد، در حالی که در پرچمدار جدید شیائومی 75 میلی متر است. با این وجود، X6 Pro هنوز هم ممکن است مزیت OIS را برای این دوربین کسب کند، چیزی که در 13 Pro وجود ندارد.

ایستگاه چت دیجیتال بار دیگر تاکید کرد که OPPO با “پریسکوپ“نوع لنز برای راه حل جدید سوپر زوم خود، در حالی که شیائومی ندارد.

در نهایت، نظرات افشاکننده (ترجمه شده توسط گوگل) شامل موارد کمی مرموز است توجه داشته باشید که “هر دو دوربین پریسکوپ زیره هستند“، که می تواند به این معنی باشد که وانیلی Find X6 می تواند از همان نوع جدید لنز زوم مانند X6 Pro بهره مند شود – همانطور که ممکن است در جدید Evan Blass منعکس شود. ارائه دادن، که نشان می دهد که اولی ممکن است یک قوز دوربین جدید و بزرگ شده متفاوت از ماژول دایره ای شایعه دومی داشته باشد.

OnePlus 10T را بخرید آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/OPPO-Find-X6-series-tipped-to-launch-with-potentially-Xiaomi-13-Pro-rivalling-50MP-telephoto-lenses.674410.0.html