ساعت هوشمند Amazfit Falcon با مربی آموزشی هوش مصنوعی و عمر باتری 14 روزه راه اندازی شد

هنگامی که در حالت ورزشی هستید، نمایشگر همیشه روشن است، بنابراین برای بررسی آمار تمرین خود نیازی به بیدار کردن ساعت ندارید. می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را برای دریافت داده‌ها از طریق حالت پخش ورزشی جفت کنید یا به موسیقی‌هایی گوش دهید که می‌توانید به صورت محلی ذخیره کنید. برای ورزش در فضای باز، ردیابی GPS دو بانده با پشتیبانی از چندین سیستم موقعیت یابی ماهواره ای به دقت حرکت شما را ردیابی می کند و می تواند مسیرها را ارائه دهد. به علاوه، می‌توانید داده‌های تمرین خود را با برنامه‌هایی مانند Strava، Apple Health و adidas Running همگام‌سازی کنید. ویژگی های سلامتی فالکون شامل خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون و نظارت بر سطح استرس است.

این ساعت هوشمند Amazfit Falcon پس از نشت در اوایل ماه جاری رسما راه اندازی شد. یک الگوریتم تمرینی هوشمند، Zepp Coach، دستورالعمل‌های هوش مصنوعی را برای تمرین شما بر اساس فیزیک بدنی و تجربه شما ارائه می‌کند، با هدف افزایش عملکرد و تشخیص زمانی که بیش از حد تمرین می‌کنید. طیف گسترده ای از حالت ها و تمرینات ورزشی برای ورود به سیستم در دسترس است و می توانید فالکون را از طریق بلوتوث به سایر محصولات تناسب اندام مانند کمربند ضربان قلب متصل کنید.

Amazfit ادعا می کند که باتری 500 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 14 روز با یک بار شارژ با استفاده معمولی دوام بیاورد. این گجت دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی HD AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل و روشنایی تا 1000 نیت است. این پوشیدنی بادوام است، با یک بدنه تیتانیومی و صفحه نمایش شیشه ای کریستال یاقوت کبود، و مقاوم در برابر آب تا 20 دستگاه خودپرداز است که به شما امکان می دهد ساعت را در حین ورزش های آبی بپوشید. ساعت هوشمند Amazfit Falcon اکنون در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا با قیمت 499.99 دلار آمریکا یا 499.99 یورو (~487 دلار آمریکا) در دسترس است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Amazfit-Falcon-smartwatch-launches-with-AI-training-coach-and-14-day-battery-life.661736.0.html