ساعت‌های هوشمند Garmin Fenix ​​6، Enduro، Marq، Quatix 6 و Tactix Delta با نسخه بتا جدید رفع اشکال می‌شوند.

طبق گفته Garmin، نسخه بتا 25.85 فقط شامل رفع اشکال از نسخه 25.81 است. به طور خاص، این شرکت ادعا می کند که به مشکلی رسیدگی کرده است که در آن همگام سازی دستی Wi-Fi به عنوان ناموفق گزارش شده است. علاوه بر این، نسخه بتا 25.85 باید تمام نقاط راه ذخیره شده را در لیست راهنما نشان دهد، که همیشه در نسخه‌های بتا قبلی وجود نداشت. همچنین، گارمین بیان می‌کند که پیشرفت‌های «پایداری سیستم مختلف» را ارائه کرده است، البته بدون ارائه هیچ گونه جزئیات.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Fenix-6-Enduro-Marq-Quatix-6-and-Tactix-Delta-series-smartwatches-receive-bug-fixes-with-new-beta-build.714001.0.htmlبه عنوان مرجع، گارمین به طور خودکار نسخه بتا 25.85 را به ساعت های هوشمند واجد شرایط تحویل نمی دهد. در عوض، باید آخرین نسخه بتا را به صورت دستی دانلود کنید، جزئیاتی که گارمین در وب سایت خود ارائه می کند. به همین ترتیب، Garmin لینک های دانلود مختلفی را به اشتراک گذاشته است که بین ساعت های هوشمند Fenix ​​6s، Fenix ​​6s Pro، Fenix ​​6، Fenix ​​6 Pro، Fenix ​​6X، Enduro و Marq تقسیم می شود. لطفا ببینید پست انجمن گارمین برای جزئیات بیشتر