رویت شیائومی POCO F5 آن را به عنوان گوشی هوشمند میان رده جدید نشان می دهد

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-POCO-F5-sighting-reveals-it-as-new-mid-range-smartphone.697295.0.html

ادعای شیائومی POCO F5 را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده باشید. طبق گزارش ها، شیائومی در حال حاضر تولید سریال POCO F5 را در اروپا و اوراسیا آغاز کرده است که اغلب نشانه ای از عرضه قریب الوقوع است. POCO F5 GT باید در مرحله‌ای به POCO F5 ملحق شود، اگرچه مدل اول ممکن است فقط یک Redmi K60 Gaming Edition با برند جدید باشد.

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، این دستگاه دارای شماره مدل 23049PCD8G است که پسوند “G” نشان دهنده این است که یک مدل جهانی است. اتفاقاً همان وب سایت قبلاً اعلام کرده بود که POCO F5 23013PC75G خواهد بود که از آن زمان از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده عبور کرده است. در مقابل، امثال MySmartPrice ادعا کردند که شماره مدل با POCO F5 Pro مطابقت دارد. صرف نظر از این، هر دو 23049PCD8G و 23013PC75G برای گوشی های سری POCO F5 به نظر می رسد که ارزشش را دارد.

علاوه بر این، شماره مدل «23049PCD8G» در اوایل این ماه به عنوان POCO X5 GT دیده شد. با این حال، شیائومیوی اکنون اعلام می کند که این اشتباه بوده است. درعوض، این وب‌سایت در این باور جدید خود راسخ است که شیائومی «23049PCD8G» را به POCO F5 اختصاص داده است که نام رمز آن را «ماربل» گذاشته است، نه «mondrian». به این ترتیب، POCO F5 یک Redmi Note 12 Turbo با برند جدید با چیپست Snapdragon SM7475، احتمالاً Snapdragon 7+ Gen 1 یا Snapdragon 7 Gen 2 خواهد بود. اگر اینطور باشد، POCO F5 از 67 W پشتیبانی می کند. همچنین شارژ سریع، و همچنین اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و پنل 120 هرتزی. هنوز تاریخ عرضه مشخص نشده است، اگرچه شماره مدل دستگاه نشان می دهد که شیائومی عرضه ماه آوریل را هدف قرار داده است.