رقیب ارزان قیمت تسلا مدل 2 که توسط فولکس واگن با نام ID.Golf تهیه شده است.

ID.Golf کمی کوتاهتر از گلف ICE فعلی و بزرگتر از یک پولو خواهد بود، زیرا فولکس واگن گفت که آنها تجربه زیادی در ساخت دریچه های جادار دارند که می توانند به اولین گلف الکتریکی منتقل شوند که دارای “نوع فضای داخلی مدل ها معمولاً یک بخش بالاتر است

ما سنت و قدرت محصول زیادی در این بخش داریم. این یک شروع کاملاً جدید نیست، بلکه ادامه منطقی چیزی است که فولکس واگن در گذشته در آن برتری داشته است، البته با پیشرانه الکتریکی.منابع شرکت افزودند. در مورد فضای داخلی، فولکس‌واگن یک دستگیره چرخشی برای تقویت کنترل‌های صفحه لمسی به جای کشویی و کنسول مرکزی کاملاً بازطراحی شده معرفی خواهد کرد.

فولکس واگن به طراحی طرح مفهومی خودروی الکتریکی مقرون به صرفه ID.2 خود برای بازار انبوه بازگشته است و طبق گزارش ها، خودروی زیر 25000 دلاری، یک هاتچ با مدل نمادین گلف GTI خواهد بود. به جای تعقیب خودش مفهوم متقاطع ID.Life، این شرکت چیزی که زیرمجموعه خود را دوست داشت Cupra با UrbanRebel انجام داد هاچ بک بهتره تصادفاً فولکس‌واگن قصد دارد گلف الکتریکی را در سال 2025 عرضه کند، درست مانند UrbanRebel، و حتی ممکن است این دو خودرو به طور همزمان در یک کارخانه تولید شوند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 594 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Cheap-Tesla-Model-2-hot-hatch-competitor-prepped-by-VW-under-the-ID-Golf-moniker.695726.0.htmlاتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید