نسل بعدی ساعت‌های گلکسی سامسونگ، پروژکتوری را برای نمایشگر «Beam» روی دست ادغام می‌کند


مفهوم جدید پروژکتور-ساعت.  (منبع: سامسونگ از طریق USPTO)
مفهوم جدید پروژکتور-ساعت. (منبع: سامسونگ از طریق USPTO)

دستگاه‌های سری Galaxy Watch احتمالاً یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات Wear OS هستند. با این حال، سازنده آنها سامسونگ ممکن است قصد داشته باشد جانشینان خود را به یک ویژگی بسیار منحصر به فردتر و غیرمنتظره تر ارتقا دهد: توانایی نمایش نمایشگر اضافی بر روی دست کاربر به لطف پروژکتورهای LED کوچک خود. این مفهوم همچنین می تواند به آینده ای با وسایل الکترونیکی و رابط های کاربری بدون صفحه نمایش علمی تخیلی منجر شود.

مهندسان Samsung Electronics ممکن است بیش از حد محتوایی را تماشا کرده باشند که در آن نمایشگرهای پیش‌بینی‌شده جایگزین هر صفحه نمایش (و گهگاه، هر رابط کاربری لمسی) می‌شوند، که منعکس‌کننده رویای «غوطه‌وری کامل» بسیاری از OEM‌های فناوری است. پس از آن، غول کره جنوبی با یکی از آخرین پتنت های خود، چنین آینده ای را محتمل تر کرده است.

IP – منتشر شده در اوایل فوریه 2023 توسط اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) عنوان شده است «دستگاه الکترونیکی پوشیدنی از جمله نمایشگر پروجکشناین ساعت به عنوان یک ساعت هوشمند با LED های نصب شده در کنار در یک قوس دقیق مشخص شده است تا نمایشگر خود را روی سطح بلافاصله جلوی آن پرتاب کند – در حالت ایده آل، پشت دست کاربر.

پس از آن، این گلکسی واچ بالقوه آینده ممکن است شباهت زیادی به نسل های قبلی خود نداشته باشد، زیرا فناوری جدید آن ممکن است به یک فرم فاکتور شبیه به اپل واچ نیاز داشته باشد. همچنین در شکل فعلی خود فاقد پاسخ لمسی است، اگرچه ممکن است در آینده فراتر از قلمروهای احتمالی نباشد.

سامسونگ با بسته بندی پروژکتورهای مینیاتوری در دستگاه های مصرف کننده آماده بازار غریبه نیست – سری Galaxy Beam به اندازه کافی گواه این امر است. جالب است که ببینیم اگر به زودی به شکل پوشیدنی بازگردد، موفقیت بیشتری خواهد داشت یا خیر.

یک Kodak Ultra Mini در آمازون بخرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Next-gen-Samsung-Galaxy-Watches-will-integrate-a-projector-for-an-on-hand-Beam-display.695728.0.html