دوچرخه الکترونیکی تاشو 16 کیلوگرمی فوق سبک جدید ADO Air به زودی سرمایه گذاری خواهد کرد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1084 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

را ADO Air دوچرخه الکترونیکی تاشو به زودی تامین مالی جمعی را از طریق کمپین Indiegogo آغاز خواهد کرد. وزن دوچرخه برقی فوق سبک فقط 16 کیلوگرم (35.2 پوند) با فریم آلومینیومی است و می توان آن را از وسط تا کرد تا حمل و نقل یا نگهداری آن آسان تر شود. دوچرخه دارای تسمه کربنی است که باید کارآمدتر باشد و نسبت به معادل زنجیر نیاز به نگهداری کمتری دارد.

کمپین سرمایه گذاری جمعی Indiegogo برای دوچرخه برقی تاشو فوق سبک ADO Air به زودی راه اندازی می شود. دوچرخه می تواند از وسط تا شود و وزن آن تنها 16 کیلوگرم (35.2 پوند) است. یک باتری 36 ولتی با یک بار شارژ مسافت 100 کیلومتری (~62 مایل) را فراهم می کند و یک موتور 37 نیوتن متری دوچرخه را تغذیه می کند. از دیگر ویژگی های Air می توان به نمایشگر IPS یکپارچه و اپلیکیشن کنترل از راه دور اشاره کرد.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

دوچرخه برقی تاشو ADO Air به زودی سرمایه گذاری جمعی را در Indiegogo آغاز خواهد کرد.  (منبع تصویر: ADO)

دوچرخه برقی تاشو ADO Air به زودی سرمایه گذاری جمعی را در Indiegogo آغاز خواهد کرد. (منبع تصویر: ADO)

چندین مدل از ADO Air با نسخه ایالات متحده که دارای دریچه گاز است عرضه خواهد شد. یک نسخه مطابق با اتحادیه اروپا فاقد این بخش است. به علاوه، یک سنسور گشتاور هوشمند برای نظارت بر قدرت پدال شما و تنظیم کمک موتور 37 نیوتن متری بر این اساس. یک باتری 36 ولتی 10 Ah سامسونگ تا 100 کیلومتر (~62 مایل) برد دارد و می تواند در عرض چهار تا شش ساعت به طور کامل شارژ شود. یک صفحه نمایش رنگی داخلی IPS سرعت شما را نشان می دهد و می توان از آن برای کنترل ویژگی هایی مانند چراغ های جلو استفاده کرد. این دوچرخه دارای یک اپلیکیشن گوشی هوشمند است که می توانید از آن برای پیمایش، قفل کردن دوچرخه از راه دور و مشاهده آمار سفر مانند مسافت طی شده یا میزان شارژ باتری استفاده کنید.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/ADO-Air-new-ultra-light-16-kg-folding-e-bike-will-soon-crowdfund.689966.0.html

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.