تماس تسلا زوم در مدل Y با استفاده از دوربین کابین نمایش داده شد زیرا این برنامه به‌زودی برای همه خودروهای جدید تسلا عرضه می‌شود.

بنابراین، یک برنامه شخص ثالث مانند زوم که از دوربین کابین برای چت ویدیویی استفاده می‌کند، می‌تواند باعث افزایش ابروها شود، اما تسلا احتمالاً وقتی ادغام برنامه Zoom را با یکی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بعدی خود اعلام می‌کند، توضیح می‌دهد که چه چیزی و چگونه چیست.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 462 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

چیزی که ممکن است در ویدیوی تبلیغاتی ادغام زوم تسلا تا حدودی بحث برانگیز باشد این است که به نظر می رسد این برنامه از دوربین داخلی کابین واقع در بالای آینه دید عقب مدل Y برای چت ویدیویی استفاده می کند. مالکان مدت زیادی است که در مورد دامنه دید آن تعجب می کنند، در حالی که تسلا به صراحت می گوید که “دوربین کابین می‌تواند بی‌توجهی راننده را تعیین کند و هشدارهای صوتی را به شما ارائه دهد تا به شما یادآوری کند که هنگام درگیر شدن خودکار خلبان، چشمان خود را به جاده نگاه دارید..” با توجه به اشتراک گذاری فید ویدیویی، تسلا سرسخت است که فیلم فقط در صورت تصادف یا برای عیب یابی قابل استفاده است:

به‌طور پیش‌فرض، تصاویر و ویدیوهای دوربین از خود خودرو خارج نمی‌شوند و به هیچ‌کس، از جمله تسلا، منتقل نمی‌شوند، مگر اینکه اشتراک‌گذاری داده را فعال کنید. اگر اشتراک‌گذاری داده‌ها را فعال کنید و یک رویداد مهم ایمنی رخ دهد (مانند برخورد)، مدل Y کلیپ‌های ویدیویی کوتاه دوربین کابین را با تسلا به اشتراک می‌گذارد تا به ما در توسعه پیشرفت‌های ایمنی آینده و بهبود مستمر هوش ویژگی‌های متکی به دوربین کابین کمک کند. در صورت نیاز به تشخیص در عملکرد دوربین کابین نیز ممکن است داده ها به اشتراک گذاشته شوند. دوربین کابین تشخیص چهره یا هیچ روش دیگری برای تأیید هویت انجام نمی دهد. برای محافظت از حریم خصوصی شما، داده های دوربین کابین با شماره شناسایی وسیله نقلیه شما مرتبط نیست.

صاحبان تسلا در نهایت فرصتی برای پیش نمایش آنچه که دوربین کابین داخلی بالای آینه دید عقب خودروهایشان واقعاً می بیند، به لطف یک ویدیوی تبلیغاتی برای ادغام برنامه زوم آینده با سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا، به دست می آورند. این تبلیغ دارای یک تماس زوم از مدل Y است، زیرا ایلان ماسک قول داده بود که تسلا زوم با یک به‌روزرسانی در آینده ارائه می‌شود.

در حدود ساعت 1:34:38 ​​در ویدیوی کلیدی کنفرانس طولانی Zoomtopia 2022 در زیر، می‌توانید نیتاشا ولیا، مدیر محصول گروه Zoom را ببینید که از ورود برنامه Zoom Meetings به “مذاکره می‌کند.تمام مدل های جدید تسلا“و”به زودی

هنگامی که تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزار V11 خود را در بهار منتشر کرد، ویدیوی تیزر آن چیزی که به نظر می‌رسید نماد زوم در صفحه اصلی سیستم اطلاعات سرگرمی است را نشان داد. پس از حدس و گمان های فراوان که آیا این نماد به این معنی است که جلسات Zoom مستقیماً از وسایل نقلیه تسلا امکان پذیر خواهد بود، خود ایلان ماسک تأیید کرد که این اتفاق خواهد افتاد.یک ویژگی آینده” در واقع.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Zoom-call-demoed-on-the-Model-Y-using-the-cabin-camera-as-the-app-is-coming-to-all-new-Tesla-vehicles-soon.667392.0.htmlاکنون به نظر می رسد که راه اندازی یکپارچه زوم تسلا قریب الوقوع است، زیرا ویدیوی تبلیغاتی ارائه شده در زومتوپیا نشان می دهد که یک تماس زوم در حالی که خودروی الکتریکی در حال شارژ شدن با سوپرشارژر است، انجام شده است. راننده شخصی را برای یک تماس سریع زوم دعوت می کند و به مدل Y می رود تا جلسه کنفرانس ویدیویی را مستقیماً از صفحه سرگرمی اطلاعاتی راه اندازی و اجرا کند.

رادیو ماهواره‌ای SiriusXM Onyx Plus با کیت خودرو را در آمازون دریافت کنید