تلویزیون 55 اینچی ال جی A2 OLED با 46 درصد تخفیف به فروش می رسد

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

تلویزیون‌های OLED در چند سال گذشته نسبتاً مقرون به صرفه شده‌اند، به این معنی که خریداران مقرون به صرفه‌ای که لزوماً به پورت‌های 120 هرتز، HDMI 2.1 یا سایر ویژگی‌های پیشرفته نیاز ندارند، دیگر مجبور نیستند بیش از 1000 دلار آمریکا برای یک 55- جدید هزینه کنند. مجموعه اینچی به طور مناسب، ال‌جی A2 اکنون به پایین‌ترین قیمت فروش خود تا کنون سقوط کرده است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

فروشنده معروف Beach Camera مدل 55 اینچی LG A2 را با قیمت 749 دلار آمریکا در Walmart به فروش رسانده است که 46 درصد یا 650 دلار تخفیف نسبت به تلویزیون OLED اصلی MSRP ایالات متحده دارد. 1399 دلار علاوه بر این، این معامله کاهش می یابد قیمت فعلی آمازون به میزان 15 درصد لطفاً توجه داشته باشید که این سفارش‌ها توسط والمارت انجام می‌شود و قیمت پیشنهادی فوق تنها پس از قرار دادن ال‌جی A2 OLED در سبد خرید نشان داده می‌شود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، LG A2 محصولی با تمرکز بر بودجه از مدل سال 2022 ال‌جی است که به پنل 60 هرتزی مجهز شده است که طبق جزئیات Rtings می‌تواند به حداکثر روشنایی حدود 550 نیت در صحنه‌های HDR خاص برسد. مرور. علاوه بر این، این تلویزیون 55 اینچی مقرون به صرفه دارای سطوح مشکی معمولی OLED و نسبت کنتراست بی‌نهایت است و همچنین از فرمت مهم Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند. در مجموع، این یک انتخاب مناسب برای خریداران احتمالی است که عمدتاً برنامه های تلویزیونی یا فیلم ها را در شب یا در اتاق های نسبتا تاریک تماشا می کنند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین