آیفون 14 با رنگ زرد جدید به زودی معرفی می شود


آیا آیفون 14 ممکن است زرد شود؟  (منبع: اپل)
آیا آیفون 14 ممکن است زرد شود؟ (منبع: اپل)

اپل در همین زمان سال گذشته رنگ‌های آیفون 13 خود را با اضافه کردن واحدهایی به رنگ سبز تازه کرد. اکنون غول کوپرتینویی با ۱۴ به روز شده خود، البته این بار با رنگی متفاوت، همین کار را پیش بینی می کند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، این به روز رسانی ممکن است نقطه برجسته رویداد بهار 2023 این شرکت باشد.

اپل ابتدا آیفون 13 را در طیفی از 5 رنگ عرضه کرد، سپس در اوایل مارس 2022، آیفون 13 را اضافه کرد. اکنون، تقریباً یک سال بعد، انتظار می‌رود که OEM کاری مشابه با آیفون 14 انجام دهد. سپس دوباره، پایان جدید آن شاید این بار سبز نباشد

در واقع، با توجه به نشت ارسال شده به Weibo، رنگ اضافی پرچمدار جدید وانیلی این بار زرد است. این یک انتخاب کمی عجیب خواهد بود، زیرا تعدادی از آیفون‌های قدیمی‌تر نیز این گزینه را داشته‌اند و همیشه با وضعیت برتر مرتبط نبوده‌اند.

سپس دوباره، رندرهای جدید آیفون 14 توسط @aaple_lab به توییتر بر اساس شایعه جدید به هیچ وجه قابل اعتراض نیستند. در هر صورت، با توجه به اینکه 13 مینی در رنگ سبز نیز موجود بود، 14 پلاس جدید نیز می تواند به زودی در رنگ زرد نیز به فروش برسد.

اعتقاد بر این است که اپل SKUهای احتمالی را در طول یک رویداد بهاری سال 2023 رونمایی می کند. پس از آن، آنها ممکن است در چنین رویدادی ستاره های مشترک زیادی نداشته باشند: برای مثال، ممکن است سری جدید پردازنده های M3 هنوز آماده پیوستن به آنها باشد.

خرید 13 (حق بیمه تمدید شده) در سبز در آمازون

سری آیفون 14 وانیلی در رنگ جدید بهاری خود.  (منبع: @aaple_lab از طریق توییتر)
سری آیفون 14 وانیلی در رنگ جدید بهاری خود. (منبع: @aaple_lab از طریق توییتر)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-14-in-new-yellow-color-tipped-to-debut-soon.699335.0.html