تسلا می‌گوید هزینه‌های تولید مدل Y و مدل 3 به دلیل کاهش قیمت 14 درصدی پایین‌تر است

در حالی که رئیس روابط عمومی تسلا چین ممکن است در مورد بازدهی تولید اظهارنظر کند، تحلیلگران صنعت بر این عقیده هستند که کاهش تقاضا و افزایش رقابت از سوی برندهای محلی مانند بزرگترین سازنده خودروهای برقی جهان، BYD، به آخرین دور کاهش قیمت مدل 3 و مدل Y کمک کرده است. قیمت جدید مدل 3 اکنون آن را در برابر سدان BYD Seal بسیار رقابتی تر می کند، به عنوان مثال، قیمتی که در نسخه RWD آن با برد استاندارد 340 مایل از 31130 دلار آمریکا شروع می شود.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 535 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

باید دید که آیا ورود تام ژو، رئیس تعمیرات اساسی گیگا شانگهای به ایالات متحده و ارتقای او به عنوان دومین فرمانده تسلا پس از ایلان ماسک، منجر به همان هم افزایی هایی خواهد شد که امکان کاهش مستقیم قیمت خودرو را در این سمت از حوضچه ها فراهم می کند یا خیر. خوب.

رهبری تسلا در چین در شبکه‌های اجتماعی توضیح داد که افزایش راندمان تولیدی که به دنبال بازسازی مولدترین کارخانه تسلا در شانگهای بود، پشت کاهش قیمت امروز مدل 3 و مدل Y بود. به گفته گریس تائو لین معاون روابط عمومی تسلا چین:

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-says-lower-Model-Y-and-Model-3-production-costs-behind-its-drastic-14-price-reduction.679727.0.html

در ماه اکتبر، تسلا قیمت‌های مدل Y و مدل 3 را در چین 10 درصد کاهش داد و مشوق‌های دیگری مانند رنگ رایگان یا نرخ‌های بیمه ترجیحی را اعمال کرد. در ایالات متحده، تسلا در حال حاضر از کاهش مستقیم قیمت ها خودداری می کند، زیرا یارانه های خودروهای برقی در قانون کاهش تورم در اول ژانویه به هر حال قیمت خودروهای آن را 7500 دلار کاهش می دهد، بنابراین دقیقاً همان معامله را به خریداران ارائه داد. با تحویل در دسامبر، به علاوه مایل سوپرشارژر رایگان.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید