تخریب پلت فرم شارژ بی‌سیم تسلا مقدار زیادی مس و شاید خمیر حرارتی کمتری را نشان می‌دهد که انتظارش را دارید.

تسلا رسما پلتفرم شارژ بی سیم را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به فروشگاه های آنلاین غیرخودروی خود معرفی کرده است که اکنون قیمتی کمتر از آن ندارد. 300 دلار آمریکا. این ممکن است همان چیزی باشد که یوتیوب‌بر معروف فناوری زک نلسون را وادار کرد تا این لوازم جانبی را در جدیدترین ویدیوی تخریب JerryRigEverything به نمایش بگذارد تا دریابد که آیا محصول تماماً تبلیغات تجاری است یا چیزی در ادعاهای شکست‌خورده اپل AirPower وجود دارد.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6178 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک



منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Wireless-Charging-Platform-teardown-reveals-a-lot-of-copper-and-perhaps-less-thermal-paste-than-you-might-expect.706171.0.htmlلوازم جانبی جدید تسلا از داخل.  (منبع: JerryRigEverything از طریق یوتیوب)

لوازم جانبی جدید تسلا از داخل. (منبع: JerryRigEverything از طریق یوتیوب)

نلسون علاوه بر اینکه از فرصت از دست رفته برای به نمایش گذاشتن آرایه چشمگیر مس از طریق یک طرح شفاف ابراز تاسف کرد. اشاره شد که لوازم جانبی عملکرد خود را مدیون فناوری طراحی شده توسط FreePower. پلت‌فرم شارژ بی‌سیم «تسلا» هنوز هم مارک قدیمی Aira ODM را تحت عنوان «به سبک سایبرتراکپوشش – و همچنین یک تخته اصلی در زیر آن کویل های فانتزی، با چیزی که برخی ممکن است آن را به عنوان مقدار شگفت آور کمی خمیر حرارتی تصور کنند.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

برند خودروهای الکتریکی تسلا همچنین اکنون یک شارژر بی‌سیم به فروش می‌رساند که ادعا می‌کند قیمت فوق‌العاده خود را از طریق توانایی آن در انجام کاری که اپل با پروژه منسوخ شده AirPower نتوانسته بود، منطقی کند. ODM لوازم جانبی “Cybertruck-Inspired” از طریق چیدمان جذاب سیم پیچ ها و موارد دیگر به این مهم دست یافته است، همانطور که در طی یک حذف آنلاین جدید فاش شد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین