تبلت Xiaomi Note E-Ink: E-Reader با ضخامت 10.3 اینچی و 5.35 میلی‌متر با اندروید از پیش نصب شده فرود می‌آید.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Note-E-Ink-Tablet-10-3-inch-and-5-35-mm-thick-E-Reader-lands-with-Android-pre-installed.672876.0.html

طبق گفته شیائومی، تبلت Note E-Ink از 4096 سطح فشار در صفحه نمایش 10.3 اینچی خود پشتیبانی می کند که با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی می دهد. در حالی که E-Reader از شارژ سریع 18 واتی از طریق درگاه USB Type-C خود پشتیبانی می کند، اتکای آن به پنل سیاه و سفید E-Ink می تواند عمر باتری عالی را در مقایسه با Redmi Pad 6 یا Xiaomi Pad 5 تضمین کند. تبلت Note E-Ink از اندروید 11 نیز برخوردار است، بسیار شبیه به کاغذ YOGA Lenovo.

شیائومی تنها چند روز پس از معرفی نسخه جدید Redmi Pad از یک E-Reader جدید رونمایی کرد. تبلت Note E-Ink که فعلاً فقط در چین ارائه می شود، مانند Redmi Pad جدید، مانند کاغذ YOGA Lenovo، به عنوان یک دستگاه یادداشت برداری معرفی می شود. برای این منظور، شیائومی WPS Office Suite را از پیش نصب کرده است که با قلم فعال همراه همراه سازگار است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7011 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

علاوه بر این، شیائومی جدیدترین E-Reader خود را به 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک SoC بدون نام حاوی چهار هسته CPU ARM Cortex-A55 مجهز کرده است. به عنوان مرجع، وزن دستگاه 440 گرم و ضخامت آن 5.35 میلی متر است که آن را به جایگزینی نازک تر از آخرین تلاش لنوو تبدیل می کند. تبلت Xiaomi Note E-Ink قابل سفارش است JD.com برای 2699 یوان (~ 388 دلار آمریکا)؛ با این حال، هنوز خبری در مورد انتشار جهانی آن وجود ندارد.