به گفته OEM های لوازم جانبی، شیائومی 13 یک کابوس برای ساخت محافظ صفحه به دلیل ساخت جدیدش است.


طبق گزارش‌ها، شیائومی طراحی لبه‌های مسطح و صفحه‌نمایش مسطح را برای جانشین آتی پرچم‌دار 12 مجهز به وانیلی اسنپدراگون 8 نسل اول خود قفل کرده است، که در تضاد با نمایشگر منحنی سنتی جایگزین 12 پرو است.

با این حال، اثر حاشیه‌ای فوق‌العاده باریک حاصل، که به عنوان یکاوج از نظر طراحی بیرونی” توسط افشاگر برجسته جهان یخی، ظاهراً در مورد لوازم جانبی محافظ برای دستگاه تلفن همراه ممتاز آینده – حتی در مرحله تولید – دارای اشکالات جدی است.

برخی از حساب‌های Weibo اکنون ادعا می‌کنند که حکایت از آن دارند مزاحمت و نا امیدی در میان کسانی که سعی در ساخت محافظ صفحه نمایش برای پنل جلویی 13 دارند، که ظاهراً دارای یک ویژگی پیشرفته است. 93.3٪ نسبت صفحه نمایش به بدنه به لطف حاشیه‌هایی با عرض تنها 1.61 میلی‌متر در هر طرف.

ظاهراً، اگر کسی آن لوازم جانبی را طبق معمول لبه به لبه می‌خواهد، فضای کمی برای قرار دادن یک قاب (مخصوصاً با لبه‌ای بلند دور صفحه‌نمایش) روی تلفن هوشمند نیز وجود دارد. (ظاهراً 13 دارای یک دوربین سوراخ مرکزی است که ممکن است کار را آسان‌تر نکند).

بنابراین، مگر اینکه توسعه محصول (که ممکن است تا اواخر آن هنوز در حال انجام باشد 6 دسامبر2022) برای محافظ صفحه نمایش Xiaomi 13 این مشکلات را حل می کند، لوازم جانبی ممکن است مانند برخی از دستگاه های نمایشگر 2.5 بعدی سال های گذشته با لبه های بسیار باریک در دو طرف دستگاه (در حالت عمودی) ظاهر شوند.

با این حال، این احتمالاً به طرز عجیبی مشکل ساز شیائومی 13، کمتر از 2 روز قبل از ساخت آن باقی مانده است. با این وجود، این امکان وجود دارد که بهترین نوع کیس برای پرچمدار جدید واقعاً باشد 2 قسمت نوعی که ممکن است پوشش صفحه نمایش خود را داشته باشد – یا، احتمالاً، اصلاً.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-is-a-nightmare-to-make-screen-protectors-for-due-to-its-new-build-say-accessory-OEMs.673670.0.html