ایسوس ZenFone 9 شروع به ارتقاء به اندروید 13 در سراسر جهان می کند


ایسوس در جولای 2022 پرچمدار ZenFone 9 مبتنی بر اسنپدراگون 8+ نسل 1 خود را (حداقل در مقایسه با سری ROG Phone 6) معرفی کرد. به اندروید 13.

آخرین نسخه اضافه شده به خانواده ZenFone از نظر فنی دارای جدیدترین نسخه اندروید از آگوست 2022 است، البته به عنوان نسخه بتا عمومی و نه نسخه پایدار. با این حال، اکنون ایسوس بی سر و صدا پست انتشار جدیدی را به رسمی دستگاه اضافه کرده است انجمن. پس از آن، با وجود سریع بودن ROM در حال حاضر از نسخه بتا، OEM پذیرفته است که ممکن است با برخی از برنامه های شخص ثالث اشکال داشته باشد.

با این وجود، بسیاری از دارندگان ZenFone 9 ممکن است از تنظیمات سریع جدید قدردانی کنند که به جای کاشی های بزرگ اندروید 12، گزینه تغییر به دایره های کوچک برای آیتم های منوی کشویی را می دهد. ایسوس همچنین ادعا می کند که این جدید 33.0804.2060.65 سفت‌افزار با بهبود گزینه‌های مجوز برای هر برنامه و کنترل‌های اشتراک‌گذاری رسانه، 9 را خصوصی‌تر و امن‌تر می‌کند.

OTA جدید همچنین کپی و چسباندن بین دستگاهی را به ZenFone 9 معرفی می کند، پخش کننده رسانه آن را به روز می کند وتنظیم می کند“تنظیمات لمسی آن. سری گوشی های هوشمند به عنوان سابقه نصب نسبتاً تمیز اندروید در نظر گرفته شده است؛ با این حال، این به روز رسانی اضافه می کند”تنظیمات برگزیده سفارشی سازی ایسوسو همچنین یک “بازسازی” برای یک لیست کامل از برنامه های شخص اول.

ایسوس نشان می دهد که این ارتقا دهید برای واحدهای ZenFone 9 هم در داخل و هم در خارج از اتحادیه اروپا در دسترس است که توسط گزارش‌هایی مبنی بر ظاهر شدن OTA آن برای کاربران پشتیبانی می‌شود. در امریکا و همچنین کشورهای دیگر مانند رومانی. سپس دوباره، ممکن است عرضه آن کمی نامنظم باشد، زیرا OEM تمایل دارد به‌روزرسانی‌ها را بر اساس شماره سریال انجام دهد تا بازار.

خرید ZenFone 9 در آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Asus-ZenFone-9-starts-to-upgrade-to-Android-13-worldwide.673753.0.html