برنامه Garmin Venu 2 Plus ECG عملکرد مورد انتظار را در ایالات متحده باز می کند


گارمین بالاخره اپلیکیشن ECG را فعال می کند.  (منبع: Garmin)
گارمین بالاخره اپلیکیشن ECG را فعال می کند. (منبع: Garmin)

گارمین اعلام کرده است که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) بالاخره اپلیکیشن ECG خود را برای Venu 2 Plus ارائه کرده است. بنابراین، واحدهای آن در این کشور اکنون می توانند برای اولین بار از سخت افزار الکتروکاردیوگرافی موجود در پوشیدنی خود استفاده کنند. کاربران می توانند نمودارهای قلبی «انقلابی» خود را دقیقاً روی مچ دست خود مشاهده کنند یا آنها را با برنامه Connect گوشی هوشمند همگام کنند.

گمان می‌رود که پوشیدنی‌های مجهز به الکتروکاردیوگرافی، که بیشتر و بیشتر آن‌ها ساعت‌های هوشمندی هستند که برای بازار مصرف عمومی در نظر گرفته شده‌اند، 35.45 میلیارد دلار آمریکا صنعت تا سال 2027

این ممکن است بخشی از دلیلی باشد که گارمین Venu 2 Plus را به عنوان یک ساعت هوشمند با قابلیت ECG معرفی کرد. با این حال، قبل از فعال سازی، به تایید FDA نیاز داشت.

اکنون، پس از تضمین این مجوز، OEM از آن رونمایی کرده است برنامه نوار قلب، رابط کاربری که Venu 2 Plus می تواند از عملکرد پیشرفته خود استفاده کند.

می توان از آن برای ضبط کاردیوگرام های 30 ثانیه ای و تجسم آنی آن ها روی ساعت یا همگام سازی آن ها با دستگاه تلفن همراه خود از طریق Garmin Connect استفاده کرد.

OEM ادعا می کند که برنامه جدید ECG آن قادر به تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) و همچنین ارائه نوع جدیدی از ردیابی سلامت است.

گارمین اکنون تا آنجا پیش نمی رود که Venu 2 Plus را به عنوان یک دستگاه بالینی توصیف کند، اما پیشنهاد می کند که کاربر می تواند داده های برنامه ECG را جمع آوری کند تا به پزشک خود کمک کند وضعیت سلامتی خود را به روز نگه دارد. از هم اکنون به عنوان بخشی از پوشیدنی ها در دسترس است نسخه 11.21 به روز رسانی نرم افزار.

Venu 2 Plus را در آمازون دریافت کنید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-Venu-2-Plus-ECG-App-unlocks-long-awaited-function-in-the-United-States.685181.0.html