بررسی Roborock Dyad Pro: جاروبرقی مرطوب و خشک با برنامه امکان تمیز کردن تقریباً لبه به لبه را فراهم می کند.

یکی از تغییرات قابل توجه این واقعیت است که Dyad Pro نه تنها کف ها را تمیز می کند بلکه غلتک های خود را نیز پس از هر بار استفاده خشک می کند. اگرچه این کار صدای بسیار زیادی را برای چند ساعت (حدود 35 دسی بل) و مصرف برق 50 وات تولید می کند، اما در دراز مدت بسیار بهداشتی تر است.

قبل از اینکه به عملکرد Roborock Dyad Pro در خانواده من بپردازم، ابتدا چند کلمه برای توضیح تفاوت در مقایسه با Roborock Dyad. مدل قدیمی‌تر که حدود یک سال پیش عرضه شد، بسیار ارزان‌تر است، اما عملکردهای بسیار کمتری نیز ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، Roborock Dyad Pro را با به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز زیادی در نظر گرفته است.

بهبودهای دیگر عبارتند از قابلیت تمیز کردن تقریباً لبه به لبه (1 میلی متر به جای 2 میلی متر)، ادغام برنامه جدید و همچنین بهبود 30 درصدی در کارایی باتری. این کار زمان اجرا را با 8 دقیقه افزایش می‌دهد و به مجموع 43 دقیقه می‌رساند و به جاروبرقی اجازه می‌دهد با یک بار شارژ، مناطق بزرگ‌تری را تمیز کند. سازنده اشاره می کند که شما باید بتوانید تا 300 متر مربع را پوشش دهید. من فکر می کنم این به این معنی است که باید خیلی سریع کار کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Roborock-Dyad-Pro-review-Wet-dry-vacuum-cleaner-with-app-allows-for-nearly-edge-to-edge-cleaning.698286.0.html