فولکس واگن ID.3: نسل بعدی هاچ بک تمام برقی با ارتقای «دوست داشتنی» اولین عرضه جهانی


فولکس واگن به طور جدی شروع به معرفی موج بعدی خودروهای الکتریکی جدید خود کرده است که از نسل بعدی شروع می شود. شناسه.3. این برند اکنون طراحی هاچ بک آینده را با جزئیات پیش نمایش داده است، و مطمئن است که برای رانندگان و مسافران به طور یکسان لذت بخش تر خواهد بود، به ویژه در مقایسه با پیشین اصلی خود.

ID.3 جدید به عنوان خودرویی با تغییرات اساسی در طراحی رونمایی شده است که ممکن است ظاهر آن را نشان دهد.اعتماد به نفس و دوستانه از هر زاویهفولکس واگن همچنین نشان داده است که فضای داخلی آن راحت‌تر است، اما به لطف لمس یکپارچه بهبودیافته، حضور بیشتری برای سرنشینان دارد.

همچنین ممکن است شناسه بیشتری دریافت کند. وزوز مانند، به ویژه با روکش Artvelours Eco که تا 71٪ از مواد بازیافتی ساخته شده است. ID.3 نیز به عنوان “به صورت هوشمند متصلبه عنوان استاندارد، با شارژ واقعاً خودکار plug-and-play (ظاهراً دیگر با رابط‌های کاربری ایستگاه‌های عمومی دست و پنجه نرم نمی‌کنید تا مطمئن شوید که انرژی می‌کشد) و برنامه‌ریز مسیر خودروی الکتریکی برای بهینه‌سازی توقف‌های استراحت بر اساس سطح باتری.

در این یادداشت، فولکس واگن ادعا می کند که ID.3 را با “بازبینی اساسی در سیستم اطلاعات سرگرمی” ارائه کرده است.بسیاری از خواسته های مشتری … در نظر گرفته شده است”. برای این منظور، یک صفحه نمایش 5.3 اینچی در پشت فرمان وجود دارد که با صفحه نمایش لمسی اصلی داشبورد 12 اینچی مطابقت دارد.

رابط کاربری آنها با اطمینان بیشتر از به‌روزرسانی‌های OTA رونمایی شده است، و همچنین برای وضوح و سازماندهی بهبود یافته رتبه‌بندی شده است. به عنوان مثال، منوی شارژ به سطح اول منوهای آن منتقل شده است. در نهایت، ID.3 یک نمایشگر هدآپ خواهد داشت، البته به عنوان یک گزینه.

با این حال، اینکه آیا این ارتقاهای مصرف کننده، صاحبان روزی را خوشحال می کنند، هنوز مشخص نیست: فولکس واگن برنامه ریزی می کند که ID.3 جدید حداکثر تا سال 2026 در دسترس خواهد بود.

یک محافظ صفحه داشبورد ID.4 در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Volkswagen-ID-3-Next-gen-all-electric-hatchback-with-likeability-upgrades-makes-global-debut.698367.0.html