بررسی گوشی هوشمند هواوی میت 50 پرو: ستاره دوربین مشکلاتی دارد

اگر دستگاهی را خریداری می کنید که درخواست می کند از طریق برنامه سازنده پیوند داده شود، باید از قبل بررسی کنید که آیا با تلفن هوشمند نیز سازگار است یا خیر. اگرچه هوآوی اعلام کرده است که 90٪ از محبوب ترین برنامه های موجود در آنجا قابل استفاده هستند، جایگزین های خود مانند Petal Maps معمولاً به خوبی کار می کنند و گالری برنامه دائماً در حال بهبود است. البته، زمانی که برنامه مورد نیاز شما گم شده باشد، آزاردهنده است.

در اولین ماه خود در اروپا، دستگاه دو به روز رسانی دریافت کرد. وصله های امنیتی در زمان بررسی از ابتدای اکتبر 2022 و بنابراین کاملاً به روز بودند. سازنده حداقل دو به روز رسانی سیستم عامل و سه سال وصله امنیتی را وعده می دهد که به طور کلی استاندارد است.

هواوی بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های تبلیغاتی را از قبل نصب می‌کند یا امکان دانلود آن‌ها را از طریق نمادهای روی صفحه اصلی ارائه می‌کند. بنابراین اگر می خواهید یک سیستم تمیز داشته باشید، باید کمی مرتب کنید.

در نتیجه، همه برنامه ها را نمی توان در Huawei Mate 50 Pro استفاده کرد. برنامه های گوگل به طور خاص معمولا کار نمی کنند. مرورگر کروم شروع به کار می کند، اما به زودی از کمبود اجزا شکایت می کند. بسیاری از چیزها بداهه به نظر می رسند و این ممکن است کاربران بی تجربه را از کار بیاندازد، مانند زمانی که گالری برنامه هواوی در حین نصب به ما هشدار می دهد که در حال دانلود یک برنامه از یک ارائه دهنده شخص ثالث بالقوه ناامن هستیم.

DRM L1 در دسترس است تا بتوان از محتوای جریانی با کیفیت کامل لذت برد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-50-Pro-smartphone-review-The-camera-star-has-problems.669547.0.html

نرم افزار هواوی مبتنی بر بخش متن باز اندروید است، بنابراین کاربران قدیمی سیستم عامل گوگل نیازی به تنظیم مجدد کامل ندارند. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، سرویس‌های Google وجود ندارد، که برای مثال، عملکرد مکان گوشی هوشمند را با برنامه‌ها مرتبط می‌کند یا گزینه‌های ثبت‌نام را ارائه می‌دهد، بنابراین برنامه‌های اندروید باید توسط توسعه‌دهندگان سازگار شوند تا بتوانند با سرویس‌های هواوی کار کنند.