بررسی موتورولا اج 40 پرو: گوشی هوشمند پیشرفته با صفحه نمایش 165 هرتز با قیمت مناسب

دوربین اصلی تصاویر خوب و رنگارنگی می گیرد، اگرچه به غنای جزئیات دوربین آیفون 14 نزدیک نمی شود. تصویر محیط اطراف در جزئیات، حتی در مقایسه با سایر گوشی های اندرویدی، کمی گل آلود به نظر می رسد. از سوی دیگر، در نور ضعیف، اپتیک ها نقاط قوت خود را نشان می دهند، حتی اگر وضوح در جزئیات کمی بهتر باشد.

دوربین جلو، حتی در مناطق تاریک، سلفی های باکیفیت و با جزئیات زیاد می گیرد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Edge-40-Pro-review-High-end-smartphone-with-165-Hz-display-at-a-reasonable-price.714451.0.html

Edge 40 Pro با پریسکوپ، یعنی زوم اپتیکال واقعی عرضه نمی شود. در عوض، 3 لنز در پشت به طرز هوشمندانه ای ترکیب شده و بسته به موقعیت استفاده می شود.

موتورولا در گوشی های هوشمند رده بالای خود از لنزهای با وضوح بالا کوتاهی نمی کند. علاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین زاویه باز نیز دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است. دوربین تله فوتو برای نماهای نزدیک هنوز 12 مگاپیکسل دارد و دوربین سلفی که به عنوان سوراخ پانچ در صفحه ادغام شده است نیز وضوح چشمگیر 60 مگاپیکسلی را ارائه می دهد.

فیلم‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری اسلوموشن با کیفیت Full HD تا 960 فریم در ثانیه ضبط کرد که 32 برابر کندتر از 30 فریم در ثانیه است. ضبط 8K تا 30 فریم در ثانیه نیز امکان پذیر است. و در 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه، حتی ویدیوهای HDR 10+ امکان پذیر است. فیلم‌های سیستم دوربین عالی به نظر می‌رسند، اما تنظیم روشنایی گاهی اوقات کمی لرزان است و فوکوس خودکار نیز می‌تواند هر از گاهی سریع‌تر و دقیق‌تر شود.