بررسی تبلت Huawei MatePad SE – قیمت کم، باتری کوچک

از نظر نرم افزاری باید با اکوسیستم خود هوآوی که ارتباط نزدیکی با اندروید دارد اما محدودیت هایی دارد دوست شوید. همچنین در طول آزمایش ما برخی از اشکالات جزئی وجود داشت.

اگر به دنبال یک تبلت ساده برای خانه با بدنه فلزی زیبا هستید و از ویژگی های نرم افزاری آن آگاه هستید، تبلت 10.4 اینچی را دریافت خواهید کرد که برای استفاده روزمره با MatePad SE مناسب است.

Realme Pad همچنین دارای یک قاب فلزی سبک است. گلکسی تب A8 سامسونگ کمی سنگین تر است که در صورت تمایل می تواند از LTE نیز پشتیبانی کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-MatePad-SE-tablet-review-Small-price-small-battery.687224.0.html

علاوه بر این، باتری نسبتاً کوچکی که تبلت را سبک می کند، تنها امکان اجرای نسبتاً کوتاه را فراهم می کند. با این حال، اگر فقط می‌خواهید از تبلت در خانه استفاده کنید، جایی که همیشه یک پریز برق در این نزدیکی وجود دارد، این نکته نباید خیلی مهم باشد و تبلت در شرایط بارگذاری زیاد دوام زیادی دارد.

ما بدنه فلزی، دمای پایین، عملکرد پایدار و سرعت خوب Wi-Fi را دوست داشتیم.

اگر به دنبال یک تبلت ارزان قیمت برای مصارف خانگی هستید، نمی توانید با MatePad SE اشتباه کنید. با این حال، از نظر صفحه نمایش، عملکرد و به خصوص دوربین نباید انتظارات زیادی داشته باشید. حیف است که قدرت نوآوری هوآوی به شدت توسط تحریم تجاری محدود شده است زیرا مدل های قبلی نشان می دهد که چینی ها همیشه نسبت قیمت به عملکرد خوبی را ارائه می دهند. از طرف دیگر MatePad SE به طور نامحسوسی با رقبای خود برابری می کند.